vegavnil Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 GamesPAIN ($9.99) Demos TimeShift Multiplayer Demo (free) Add-Ons Resistance: Fall of Man Map Pack #2 ($4.99) Motorstorm Vehicle & Skin Pack ($1.99) Guitar Hero III: Legends of Rock Boss Battles Track Pack ($) Rock Band David Bowie Pack 1 ($) Game Trailers Ratchet and Clank Future: Tools of Destruction BTS - Weapons (free) TimeShift FPS Video 2 (free) Theatrical Trailers Stop Loss trailer (free) Blu-Ray Disc Trailers Memoirs of a Geisha trailer (free) Resident Evil: Extinction trailer (free) Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hvorfor? Jeg spør igjen, hvorfor kan de ikke release spillene på samme tid både på US og på EU Store? Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Når dukker PAIN opp på US? (klokka?) Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Er det forresten helt umulig å kjøpe spill via US Store? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Er det forresten helt umulig å kjøpe spill via US Store? Nei det skal funke fett det, jeg kjøper mer på US enn på EU... Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Er det forresten helt umulig å kjøpe spill via US Store? Nei det skal funke fett det, jeg kjøper mer på US enn på EU... Jeg har hørt at det ikke er mulig å kjøpe via US Store. Jaja, da blir det vel kanskje PAIN nå da alikevel Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 THIS WEEK: United States/Canada Games/Demos: -PAIN - $9.99 -TimeShift multiplayer demo DLC: -The Elder Scrolls IV: Oblivion - Shivering Isles Expansion - $29.99 -MotorStorm - Mohawk Roadhog Bike and Lunar-Tec Buffalo BigRig, new song - $1.99 -Resistance: Fall of Man - Map Pack 2 (Bracknell & Axbridge) - $4.99 -Resistance: Fall of Man - Map Pack 1 AND 2 - $7.99 Guitar Hero III: Song Packs: Boss Battles Pack - free? -The Charlie Daniels Band - Devil Went Down to Georgia -Slash - Original Composition by Slash -Tom Morello - Original Composition by Tom Morello Rock Band Song Packs - $5.49 each: -David Bowie Pack 1 Individual Songs - $1.99 each: David Bowie: -Moonage Daydream -Heroes -Queen Bitch Trailers: -Ratchet & Clank Future: TOD - "Behind The Scenes - Weapons" -TimeShift - Video 2 Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Forbaska så tregt dem oppdaterer i dag da. Akkurat når en trodde en hadde gjennomskuet dem... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 US store oppdateringen bruker vel aldri å være før etter 23-24? Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 US store var bare så sinnsykt tidlig sist gang... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ja, ganske nøyaktig 48 timer tidligere på grunn av Thanksgiving i USA Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Stemmer! Men den shivering isles expention pack til Oblivion. Hva er nytt? En ny liten verden med quest? Endret 29. november 2007 av Triiiip Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 En ganske så stor verden med mange timer gameplay. Har såvidt testet det på pc. Lenke til kommentar
redrazor Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Er det forresten helt umulig å kjøpe spill via US Store? Nei det skal funke fett det, jeg kjøper mer på US enn på EU... Jeg har hørt at det ikke er mulig å kjøpe via US Store. Jaja, da blir det vel kanskje PAIN nå da alikevel Jeg får ikke til å legge inn visakortet mitt på US-kontoen. Det er ikke mulig å legge inn riktig adresse/land. Noen triks? EDIT: Trenger ikke legge inn riktig adresse når man handler for under $10 Endret 29. november 2007 av redrazor Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Er noen av updatene ute? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Aaaaay! Oblivion tilleggspakke! OG Pain! =D *laste ned* Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Har eu sin blitt oppdatert? Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Har eu sin blitt oppdatert? Nix, torsdagen har kommet og gått, og ingen EU-update. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå