Haansi Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ågud, blazing angels 2 var like bra som en lang skoledag med paint og dårlig ventilasjon. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har US store blitt oppdatert enda? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ble vel oppdatert på tirsdag tror jeg. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ble vel oppdatert på tirsdag tror jeg. Stemmer. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Bah, var det denne ukens US oppdatering!? Den var ikke akkurat bra Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Nei, ukens EU, US ble oppdatert på tirsdag som var. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ågud, blazing angels 2 var like bra som en lang skoledag med paint og dårlig ventilasjon. Note to self: Stopp nedlastingen av denne når jeg kommer hjem og skrur på PS3. De driver forresten og maler veggene i lokalet der jeg jobber i dag. Ventilasjonen er heller ikke den beste. Lenke til kommentar
StrawhatLuffy Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Lastet nettopp ned og installerte Uncharted, men får ikke opp noe bilde når jeg går inn. "PS3 introen" kommer opp som vanlig og deretter er det svart. Andre spill og demoer funker fint. Setter pris på om noen opplyste kan hjelpe? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Lastet nettopp ned og installerte Uncharted, men får ikke opp noe bilde når jeg går inn. "PS3 introen" kommer opp som vanlig og deretter er det svart. Andre spill og demoer funker fint. Setter pris på om noen opplyste kan hjelpe? Haha, ser ut til at de har samme PAL-problemet her! Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Eller vis du lastet den ned fra US store da det var problemer å installerte den først i dag? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Pain skal vistnok komme på US store på torsdag. Og kanskje det bowling spillet. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Ooh, pain skal kjøpes! Digger å kødde rundt med rag-doll teknologi! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Haha, ser morsomt ut Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ahh, så digg viss Pain kommer denne uken, mener jeg leste noe sted om 13 Desember, men da leste jeg sikkert feil, eller at det var EU Store. Lenke til kommentar
redrazor Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Det kan være den kommer her også på torsdag: It has been mentioned by the development team that they want a worldwide release for the game, but whether that's the case is still unclear. KILDE Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Noen som har anelse om hva som kommer i dag? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Noen som har anelse om hva som kommer i dag? utenom at pain kommer på US store så vet jeg ikke jeg mer i alle fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå