vegavnil Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Det var jo helt fantastisk dårlig, MEN de er blitt mye flinkere til å oppdatere tidligere, det er bra! Må virkelig skaffe meg ps eye ass, sånn at jeg får noe å juble for hver gang EDIT: Oooh, pene nye designet til ps store :O Endret 20. november 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Ja, PS Eye har det kommet mye til! Skulle ønske web cammen min hadde funka til spilla.. Likte godt det lille nye designet på PS store. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Here is the initial content release for the PLAYSTATION Store for PC. To download these games to your PSP, navigate to http://store.playstation.com. There, you’ll find descriptions of the content and directions on how to get started. For more on the PLAYSTATION Store for PC, please click here. Downloadable Games * Syphon Filter Combat Ops ($9.99) UMD Legacy Titles * WipeOut Pure ($14.99) * Gangs of London ($19.99) PS one Classics * Spyro the Dragon ($5.99) * Twisted Metal 2 ($5.99) * Castlevania Symphony of the Night ($9.99) * Hot Shots Golf 2 ($5.99) * CoolBoarders ($5.99) * WipEout ($5.99) * Destruction Derby ($5.99) * 2Xtreme ($5.99) * Jet Moto ($5.99) * Rally Cross ($5.99) * Jumping Flash ($5.99) * Medievil ($5.99) * Crash Bandicoot ($5.99) * Syphon Filter ($5.99) * Tekken 2 ($5.99) Demos (free) * SOCOM Tactical Strike Demo * Syphon Filter Logan’s Shadow Demo Game Videos (free) * (2) Syphon Filter Logan’s Shadow Trailer * SOCOM Tactical Strike Trailer * Beats Trailer * GTA IV Looking… Trailer * LittleBigPlanet Trailer * Killzone 2 Trailer * Resident Evil 5 Trailer * Haze Origins * MGS4 Gameplay * Metal Gear Online * PSP Brand Video 2007 * PSN Video * PS Eye Video PSP Themes (free) * Classy Pink Theme * Cookie Theme * (2) Logan’s Shadow Theme PS3 Wallpaper (free) * (2) Syphon Filter Combat Ops Wallpaper * (2) Syphon Filter Logan’s Shadow Wallpaper * (2) SOCOM Tactical Strike Wallpaper * (2) Parappa the Rapper Wallpaper * WipEout Pure Wallpaper Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Hva kommer i dag på EU? Kanskje vi får HAZE, demoen ble jo annonsert til EU store først... Endret 22. november 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hva kommer i dag på EU? Kanskje vi får HAZE, demoen ble jo annonsert til EU store først... Den har vel aldri blitt annonsert? Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er gran turismo HD på PSN ennå? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er gran turismo HD på PSN ennå? Ja. Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Takk skal du ha qweac. Ja det er bra da har jeg noe å glede meg til Lenke til kommentar
praystation Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 EU store er oppdatert: Trailers Ratchet and clank Blazing Angels 2 Bad Comapny Beowolf Demos Uncharted Blazing Angels 2 PSOne classics G-Police Wallpapers Tekken5 DR Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Det er ikke boring! For slike som meg som ikke gidder å mekke Japansk eller US-konto, så kom nå endelig Uncharted Demoen. Jippi! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Det er ikke boring!For slike som meg som ikke gidder å mekke Japansk eller US-konto, så kom nå endelig Uncharted Demoen. Jippi! Altså, det tar virkelig 2 min å lage en US-konto :!: Lenke til kommentar
Walts Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 JAA PSOne classics G-Police Spilte det såååå mye før xD Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Det er ikke boring!For slike som meg som ikke gidder å mekke Japansk eller US-konto, så kom nå endelig Uncharted Demoen. Jippi! Det er bra! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Nice. Hvis FF7 hadde kommet ut her til denne flotte prisen (ser ut som psone spill er ca like dyre som NES spill), lurer jeg på om jeg nesten må ha meg en ps3 også, selv om jeg kommer til å se ut som en bortskjemt jævel da med de andre konsollene mine. Lenke til kommentar
henky Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 kunne tenkt meg Rapid Reload på psn. DET var tøft det. noen som vet om det er en sjangs for at det skal komme eller en pal utgave? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Nice. Hvis FF7 hadde kommet ut her til denne flotte prisen (ser ut som psone spill er ca like dyre som NES spill), lurer jeg på om jeg nesten må ha meg en ps3 også, selv om jeg kommer til å se ut som en bortskjemt jævel da med de andre konsollene mine. regner med at de mest populære vil komme etterhvert, det vil da inkludere ff og mgs:) håper jeg da. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Nice. Hvis FF7 hadde kommet ut her til denne flotte prisen (ser ut som psone spill er ca like dyre som NES spill), lurer jeg på om jeg nesten må ha meg en ps3 også, selv om jeg kommer til å se ut som en bortskjemt jævel da med de andre konsollene mine. regner med at de mest populære vil komme etterhvert, det vil da inkludere ff og mgs:) håper jeg da. DET hadde vært butikk det! Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Vel, da bar G-Police kjøpt, good times! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 ÅJA, herre! Tenk hvis FF-spilla kom til PSN. Det hadde vært megaknall xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå