Akrabra Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 post 1000 , fuck yeah! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 post 1000 , fuck yeah! *kremt* Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Uncharted demoen funker f**n ikke! Grunnen til det er at demoen kun virker på US PS3! Er det noen som kan bekrefte dette? Med kilder? Edit: glem det, så det i den andre tråden. Er det mulig... Endret 8. november 2007 av EB_Veyron Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Flere som for øyeblikket ikke får kontakt med serveren på EU og US Store? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Ukens oppdatering på EU store: Tekken 5: DR Online game (all features including online modes): £14.99Tekken 5: DR Online component (for original Tekken 5: DR users): £3.49 Cool Boarders Pro Street Demo Folklore Add-on - £1.49 Motorstorm Add-on Uncharted Video Some PSP Video. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det blir digg med Tekken Online, trenger litt tørrtrening først. Jeg trenger vel bare 'online component' siden jeg allerde har Tekken 5: DR? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Må man betale for å få spill tekken online? Eller kjøper man hele spillet for £14.99? Vet ikke engang om tenkken 5 er det nyeste Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Uncharted demoen funker f**n ikke! Grunnen til det er at demoen kun virker på US PS3! Er du sikker? Sykt kjipt om det er sant. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Er det bare meg eller er det nesten aldri noen som spiller tekken online? Max 3-4 stykker utpå kvelden. Som regel er det ingen... Kan de som har kjøpt på US store spille mot de som har kjøpt på EU store? Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det lurer jeg også på :/ Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 tror serverne er delt inn i soner:O Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) tror serverne er delt inn i soner:O Så kjipt! Angrer på at jeg kjøpte Tekken på US store nå... :\ Endret 9. november 2007 av qweac Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 HVORFOR I HELVETE KAN IKKE PLAYSTATION NETWORK BARE VÆRE EEEEN JÆVLA VERSJON?! (eventuelt 2, japansk er shit) FAEEEEEEEEEEEEEEEEEN! Takk for meg. Over å ut. Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Christophe Balestra, here, and I’m Co-President at Naughty Dog. I wanted to give a final update on the Uncharted: Drake’s Fortune demo situation. We’re really sorry about what happened and didn’t anticipate this at all. We just didn’t know people from other territories could connect to the US PLAYSTATION Network Store and download demos … now we do! We’ve been too busy working on the game to wrap our head’s around the infrastructure of the PSN. We absolutely did not plan the demo to be region locked. As soon as we figured out the problem existed, Sam Thompson called me and I jumped into my car, drove to the office and fixed it right away. It’s an honest mistake and we didn’t try to prevent anybody from enjoying the Uncharted demo. I feel even more sorry because most of the people who experienced the problem are in Europe and I’m European myself. So again, we’re really sorry about what happened and it wasn’t done on purpose. The good news is it’s now fixed and a new demo of Uncharted has been posted to the US PLAYSTATION Network Store so the entire world can enjoy it. Thanks to Sam for taking the heat yesterday and for letting us know about the issue. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 det der, er faen med service=) Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 det der, er faen med service=) jepp, er imponert =) Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Konge Da er det nedlasting nå og spillig etter rikets røst. Det her kan bli en lang natt Endret 10. november 2007 av Kennet_H Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Ah, det er Naughty Dog på sitt beste må jeg si! Knallservice:D Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jaa! Skal laste ned nå da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå