UrgeLoL Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 se side 38-39 eller 40 i denne tråden. Der postet jeg oversikten, samt kilden Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 se side 38-39 eller 40 i denne tråden. Der postet jeg oversikten, samt kilden Aiight, najs Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 yes, men bare på us store så vidt jeg har forstått. men det er da bedre enn ingenting. det blir helt vilt:D Blir helt konge .. har sett frem til dette spillet en stund !! for en flott mnd. dette blir Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det blir digg. «PS3-oppdatering i morgen» , Sak fra ITavisen. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Pain kommer 29.Nov IGN Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Det er vel i dag natt evt Uncharted kommer? Mener å ha lest at det ble spekulert i at den kom denne uken. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Er ingen spekulasjon, men det står som stor nyhet over hele US Store at Uncharted demo kommer 8.nov;) Når er vel litt hipp som happ, men i kveld/natt bør vi vel se den senest. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 [mel: fader jacob] Ode til Playstation 3. Jeg får aldri Jeg får aldri Penger nok Penger nok Hvordan skal jeg skaffe Hvordan skal jeg skaffe spilla da? spilla da? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Dette emne pleier da å være on fire på torsdager.. Vel, noen som vet noe om EU updaten, og om us updaten annet enn Uncharted og motorstorm add-on...? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Dette emne pleier da å være on fire på torsdager.. Vel, noen som vet noe om EU updaten, og om us updaten annet enn Uncharted og motorstorm add-on...? Er vel Tekken Online? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ja, det stemmer det... Det blir digg Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) UPDATE Vel noe av det, tror jeg Endret 8. november 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 UPDATEVel noe av det, tror jeg Om tidspunktet han ene nevner i kommentarfeltet stemmer kommer Uncharted demoen ut mellom kl 23:00-00:00 i kveld. Han påstod de pleide å komme ut i fem/seks tiden i Illinois og de er vel 6 timer bak oss om jeg ikke tar feil? Cant wait! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 United Kingdom: Games: -Tekken 5: Dark Resurrection Online -MotorStorm DLC - Devil's Weekend Dette må surely gjelde hele EU? skal kjøpes snarest!!! Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Blir fantastisk med Uncharted demo i kveld. Har sett på trailerne alt for mange ganger nå. Musikken i den nyeste er så "bassete" og fascienerende. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ja, jeg synes alle de der behind the scenes trailerene var fantastiske, nå får jeg bare driiit lyst til å spille det, gleder meg sykt til demoen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Får neppe testet det før i morra tenke eg, men eg gleder meg hysterisk. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Burde ikke EU vært oppdatert nå? Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 argh, klør sånn i fingrene etter tekken online :'( Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Testet Uncharted på den messen på lillestrøm .. var sinnsykt bra det lille jeg prøvde ! Gleder meg som et barn for og teste litt mer i kveld .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå