Mala Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 PÅ hvilken måte? Veit ikkje om eg orker å laste det ned på PS3. Lenke til kommentar
UGP Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 syntes pro street var fett! bra grafikk og fartsfølelse. Når jeg kræsjet mistet jeg både speil, bumpers, spoiler, trunken og hjulene ble litt bøyde men styringen kunne vert bedre. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Gjør det Mala. Så får man en någenlunde objektiv vurdering av forskjellene Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Har testa Timeshift på både 360 og ps3..demoen selfølgelig. meget likt faktisk..kansje x360 versjonen fløt bedre..men eg er usikker..for det var veldig bra grafikk/flyt/ texturer på begge to.. eg fekk eit inntrykk av att ps3 versjonen kansje var litt meir responsiv..analogane reagerte litt fortere.. nfs pro street har eg testa ps3...vart ikkje særlig imponert.. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 NFS Pro Street er ikke så dårlig på PC og 360 ihvertfall, har ikke prøvd PS3 versjonen. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Takk! Og dette innholdet blir tilgjengelig for alle brukerne av maskinen? De fleste spill blir det med mindre det står spesifisert at det ikke er tilgjengelig for andre brukere enn kjøperen. Dette gjelder f.eks. warhawk. Okei! Takk. Hvordan blir det med brukerinfo da? Finner dere opp navn? Eller tar dere bare deres navn og adresse og skriver at dere bor i en eller annen by i USA? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 yes. jeg bor i houston texas atm! tror du kan bruke ditt eget navn, jeg brukte en kamerat sitt:p Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 yes. jeg bor i houston texas atm! tror du kan bruke ditt eget navn, jeg brukte en kamerat sitt:p Okei, takk. Får prøve da. Har lyst på Twisted Metal og Tekken online! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Hmmm, når jeg skal skrive inn billing andress står det jo oppført United States. Det blir jo ikke rett... Hvordan skal jeg få skrevet inn rett der? Kortet står jo registrert på meg i Norge... EDIT: Fikk det til. For de som måtte lure, så skrev jeg inn adressen min og byen her i Norge. Stat og postnummer lot jeg stå slik jeg hadde registrert det. Endret 3. november 2007 av qweac Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Har lyst på Twisted Metal og Tekken online! Det har jeg også! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Noen andre som har fått mail fra PlayStation på tysk/nerdlansk fra denne mail-adressen [email protected]? [...]Sinds hun eerste avontuur in 2002 uitkwam op de PlayStation®2 is de avonturenreeks van Ratchet en Clank een enorme PlayStation®-hit, dankzij de unieke combinatie van maffe personages en heftige platformactie... Hvorfor i allverden har jeg fått mail på tysk/nerdlandsk? Har mottatt mail fra PlayStation før, men da på norsk. Endret 6. november 2007 av Cerb89 Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Du er ikke alene Cerb89. Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 er det slik at Uncharted: Drake's Fortune kommer på demo i morgen ?? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 yes, men bare på us store så vidt jeg har forstått. men det er da bedre enn ingenting. det blir helt vilt:D Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Uncharted demo på us store i morgen ja! Og Tekken Online på Europa store 8 November 2007 * Tekken 5: DR Online - PSN Spiel * Blast Factor: Advanced Research - PSN Spiel (2.99&euro * Folkore - Bottom of the Sea Pack * MotorStorm - Devil Crossing Pack (1 Strecke + 4 neue Tickets + 2 Fahrzeuge) * Ratchet&Clank Operation Destruction - Video (Werbung) * Snakeball - PSN Spiel (7.99&euro Endret 7. november 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 woho, venta på tekken online i evigheter nå / Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Yeh, tekken online blir bra. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Er Tekken Online på EU nå!? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Uncharted demo på us store i morgen ja! Og Tekken Online på Europa store 8 November 2007 * Tekken 5: DR Online - PSN Spiel * Blast Factor: Advanced Research - PSN Spiel (2.99&euro * Folkore - Bottom of the Sea Pack * MotorStorm - Devil Crossing Pack (1 Strecke + 4 neue Tickets + 2 Fahrzeuge) * Ratchet&Clank Operation Destruction - Video (Werbung) * Snakeball - PSN Spiel (7.99&euro Hvor fikk du dette fra? Endret 7. november 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=175166 if you're interested you should get the offline version NOW, which costs £6.99 and buy the online component tomorrow for £3.49 (saving you £4.51). Then you can put the savings towards an Xbox 360. The offline game will be removed forever tomorrow, and replaced by the new online game so get a move on. Endret 7. november 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå