Gå til innhold

Nyheter på PSN EU&US Store


Tharos.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ey! Når jeg starter PES demoen så henger den seg samme sted hele tiden. Når jeg skal starte kampen etter jeg kan ordne difficoulty så trykker jeg done. Så klikker det. Så jeg må skru av PS3en. :S

 

Har samme problemet. Svakt å gi ut en slik demo.

Kommer til å laste ned på nytt nå, så får ha på PS3en i natt. Håper på et bedre resultat i morgen.

Lenke til kommentar

Eg likte Timeshift demoen..:)

 

kan vere fordi det faktisk gjekk bra på ps3 uten jaggies eller slow downs..og evnen te og stoppe tid..tagge en soldat med pil og bue..starte tiden att og sjå allting gå i tusen bita..:)

 

til og med regn droppane blei stoppa av tiden på ein kul måte...positivt overaska..texturane var så som så..men gameplay var godkjent..:)

Lenke til kommentar
Eg likte Timeshift demoen..:)

 

kan vere fordi det faktisk gjekk bra på ps3 uten jaggies eller slow downs..og evnen te og stoppe tid..tagge en soldat med pil og bue..starte tiden att og sjå allting gå i tusen bita..:)

 

til og med regn droppane blei stoppa av tiden på ein kul måte...positivt overaska..texturane var så som så..men gameplay var godkjent..:)

What? har du ikke testet 360 demoen eller pc demoen før? Synd det kom så seint til PS3, siden jeg ble lei av 360 og PC versjonen for en stund tilbake.

Lenke til kommentar

Aaaarg, ProStreet sugde, forventa ikke detta :thumbdown:

 

For det første, hvor var denne damagen de lovte?! Ok, spoilern datt av når jeg rulla rundt 15 ganger nedover fjellet, men hva med speil, glass, dekk, rett og slett resten av bilen? Og her meier jeg inn i en lyktestolpe i 200 MPH, og hva skjer? En liten trykk på fronten og totaly damaged? For no møl.

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...