Gå til innhold

Nyheter på PSN EU&US Store


Tharos.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har løsrevet meg litt fra The Eye of Judgement (som jeg forøvrig er heeeelt hekta på) og testet ut de Eye programmene/spillene som ligger ute på PSN Eu.

 

Eyecreate

Et enkelt program hvor du kan ta bilder og ta opp film/lyd. Du skal visstnok kunne mikse sammen forskjellige filmsnutter og legge forskjellige lydspor på. Man har visstnok mulighet for å kjøre timelapse effekter og slikt uten at jeg gav meg ut på det. Ikke allverden med ting man kan gjøre med dette, men intensjonen er nok bare å gi folk en gratis mulighet for å ta opp film.

 

Operation Creature Feature

Ett mer typisk Eyetoy spill hvor man skal hjelpe noen 'blurber' eller hva det kaller de, gjennom en rekke med hinder. Samme greia som Lemmings og den type spill, bare at her hjelper du de frem ved hjelp av å bevege hendene dine. Sikkert ålreit for de som liker denne genren. For meg blir det litt ensformig.

 

The trials of Topoq

Finurlig spill hvor man skal hjelpe en kule med å trille nedover gulv som er lagt ut i en slags trappe eller avsatser i noen høye tårn. Kan minne litt om 'Monkey ball' titlene dette. Bildet av deg er overflaten av 'trappetrinnet' og du får kula til å trille ved å lage forhøyninger i gulvet som dukker op når du beveger på deg. Litt vanskelig til begynne med om man ikke er klar over at hue også spiller inn om du beveger mye på deg.

Litt stilig konsept, og en ny måte å benytte eyetoy på.

 

Aqua Vita

Dette er ikke et spill, men en slags interaktiv screensaver. For de som husker (eller som fremdeles) har akvarium screensaveren fra windows XP+ pakken, så er dette akkurat samma greia, -med en detalj: Du kan se bildet fra Eye kameraet i bakgrunn av akvariumet så det ser ut som i virkeligheten. :)

Fisken reagerer også når du går forbi kameraet eller om du lager bevegelse i vannet ved å dra hendene over der overflaten er.

Stilig variant, og heretter fast screensaver.. (Beklager folding)

 

:)

Lenke til kommentar
Så det tidligere skulle bli lagt til TH Proving Grounds Demo på eu store nå, men finner det ikke her jeg.. ble det ikke lagt til ?

Jeg også leste at det skulle komme på PSN men det eneste jeg fant var Ratchet & Clank demoen.

Skulle det ikke komme Proving Grounds demo også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...