scoom Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Laster ned R&C demoen fra EU nå! Lasta ned denne frå US da den kom, og den er gala gøy.. blei litt reven med, og så plutseleg var den ferdig.. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ja, jeg også ble revet med. Utrolig morsomt og genialt spill! Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har løsrevet meg litt fra The Eye of Judgement (som jeg forøvrig er heeeelt hekta på) og testet ut de Eye programmene/spillene som ligger ute på PSN Eu. Eyecreate Et enkelt program hvor du kan ta bilder og ta opp film/lyd. Du skal visstnok kunne mikse sammen forskjellige filmsnutter og legge forskjellige lydspor på. Man har visstnok mulighet for å kjøre timelapse effekter og slikt uten at jeg gav meg ut på det. Ikke allverden med ting man kan gjøre med dette, men intensjonen er nok bare å gi folk en gratis mulighet for å ta opp film. Operation Creature Feature Ett mer typisk Eyetoy spill hvor man skal hjelpe noen 'blurber' eller hva det kaller de, gjennom en rekke med hinder. Samme greia som Lemmings og den type spill, bare at her hjelper du de frem ved hjelp av å bevege hendene dine. Sikkert ålreit for de som liker denne genren. For meg blir det litt ensformig. The trials of Topoq Finurlig spill hvor man skal hjelpe en kule med å trille nedover gulv som er lagt ut i en slags trappe eller avsatser i noen høye tårn. Kan minne litt om 'Monkey ball' titlene dette. Bildet av deg er overflaten av 'trappetrinnet' og du får kula til å trille ved å lage forhøyninger i gulvet som dukker op når du beveger på deg. Litt vanskelig til begynne med om man ikke er klar over at hue også spiller inn om du beveger mye på deg. Litt stilig konsept, og en ny måte å benytte eyetoy på. Aqua Vita Dette er ikke et spill, men en slags interaktiv screensaver. For de som husker (eller som fremdeles) har akvarium screensaveren fra windows XP+ pakken, så er dette akkurat samma greia, -med en detalj: Du kan se bildet fra Eye kameraet i bakgrunn av akvariumet så det ser ut som i virkeligheten. Fisken reagerer også når du går forbi kameraet eller om du lager bevegelse i vannet ved å dra hendene over der overflaten er. Stilig variant, og heretter fast screensaver.. (Beklager folding) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hvor får du tak i det Judgement? Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hvor får du tak i det Judgement? EBGames på Lagunen, -Bergen.. Fikk fatt i det på Fredag. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Så det tidligere skulle bli lagt til TH Proving Grounds Demo på eu store nå, men finner det ikke her jeg.. ble det ikke lagt til ? Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Så det tidligere skulle bli lagt til TH Proving Grounds Demo på eu store nå, men finner det ikke her jeg.. ble det ikke lagt til ? Jeg også leste at det skulle komme på PSN men det eneste jeg fant var Ratchet & Clank demoen. Skulle det ikke komme Proving Grounds demo også? Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hørt om noen demoer som kommer til torsdag/fredag? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 nopp nopp ,ikke så langt.. men satser på at vi får crash bandicoot 2 og 3 :D want it Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Crash 2 har da kommet for lenge siden Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 hvor f ligger det da? Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har kjøpt det på EU store for lenge siden i allefall Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 crash bandicoot 2?:o hvorfor kan ikke jeg se det da? Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jepp. Vet ikke jeg mulig det er blitt fjærna? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 virker sånn, men ifølge den lista som ble posta, så skulle både 2ern og 3ern komme til europe store 25 oktober eller noe, så håper på imorra. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Spyro 2 og Crash Bandicoot 2 ble fjernet pga begge spillene inneholdt feil. Jeg har begge på disk enda. Men fikk refundert summen av Spyro hvertfall. vil gjerne ha de spillene, da de er top notch plattformspill som jeg vokste opp med. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 samme her:) det er hva som trakk meg til playstation i starten:D Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har spilt i gjennom hele crash2 og mærket ikke noe galt, vet du hva buggen(e) som gjorde at det ble trukket tilbake var? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Endelig noe håndfast å se frem til folkens Uncharted Demo Confirmed For Next Thursday Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 http://www.itavisen.no/sak/494711/Mye_nytt_i_PS3-_butikken/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå