Tharos. Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Det funker vel ikke med det gamle Eyetoy-kameraet? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) nai :\ står så i hvertfall hva med at de får ps store opp å gå igjen jeg vil ha aqua tingen. Endret 25. oktober 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 NRJØ! Har sendt deg mail angående PC-en din........ Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hmm, hvorfor føler jeg meg så likegyldig til EU Store nå? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 javel, hvor f ble det av crash bandicoot 1 og 2 da?:S Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Seriøst...Jeg kommer meg ikke innpå PS store. Ikke EU, US, eller noen. Skjønner ikke. Internett forbindelsen er på 90% og har aldri hatt et slikt problem tidligere. Når jeg trykker på PS Store står det venligst vent i 5 min eller no, så kommer en feilmelding "Forbindelse til serveren kan ikke bli opprettet." WTF? Lenke til kommentar
shaker Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Har samme problemet. Kommer ikke inn jeg heller :/ Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Kom inn nå, men foreløpig ikke noe nytt på US... Endret 25. oktober 2007 av nomorebs Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) har kommet på us nå .. var ikke mye spennende .. Endret 25. oktober 2007 av gapps3 Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Downloadable Games:Spyro The Dragon Add Ons: Ninja Gaiden Sigma Rachel Master add-on Piyotam Halloween skin Game Trailers: Time Crisis 4 trailer Bionic Commando trailer Theatrical Trailers: The Water Horse P.S I love you Blu-ray Trailers: Reign Over Me AC/DC live At Donington Skufff,vel spyro er da bra men, 0 demoer,WTF!? Endret 25. oktober 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Voldsomt med kameraspill som kom. Må se og få bestillt eye of judgment snart. Jeg spiller flere timer hver dag men rekker liksom ikke over alle spillene jeg vil gjennom. Luksusproblemer. Lenke til kommentar
BudweiserMan Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 @Tharos Jeg ser at du har skrevet Wallpapers, men hvor får man lastet dem ned? Til de som pratet om EU Store og US Store. Mener dere på internett-hjemmesiden eller på selve PS3? Føler meg litt dum akkurat nå...heh Lenke til kommentar
praystation Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Til de som pratet om EU Store og US Store. Mener dere på internett-hjemmesiden eller på selve PS3? Føler meg litt dum akkurat nå...heh Vi snakker om på selve PS3. EU Store kommer du inn på dersom du har en Europeisk konto (Oppgir en europeisk adresse). US Store kommer du inn på dersom du oppretter en USA konto (Oppgir en USA adresse) Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Er sinnsykt tregt her også. Hvorfor legger de ut 3 Playstation Eye spill uten at playstation eye er lansert. Bortsett fra Eye of Judgement pakken da. http://www.videogamesplus.ca/product_info....oducts_id=13516 Lenke til kommentar
BudweiserMan Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Lagde meg en extra konto men amrikansk adresse osv. Det funka jo fett. @praystation Thanks man ;D Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ingen demoer!? Skuff... Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 @Tharos Jeg ser at du har skrevet Wallpapers, men hvor får man lastet dem ned? Jeg regner med du mener på US-Store? Du burde finne Wallpapers under "featured content" eller hva førstesiden heter. Prøv å bla bakover med de pilene til høyre og venstre. Om det ikke står, har dem vel fjernet dem... Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Laster ned R&C demoen fra EU nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå