praystation Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Uncharted demo kommer i midten av november Endret 25. oktober 2007 av praystation Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 det skal bli kos, rundt da haze demo kommer også november blir kose måned Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Eg har heller ikkje sett noe firmware 1.94. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Spillet kommer jo 20november da så er jo litt sen demo. Håper i alefall at den kommer før spillet siden jeg ikke er helt siker enda Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hmm plukket opp nyheten om 1.94 på n4g, men tydeligvis var eg litt kjapp Er det muligens kun US det er snakk om? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hmm plukket opp nyheten om 1.94 på n4g, men tydeligvis var eg litt kjapp Er det muligens kun US det er snakk om? Det må v?re det, foreløpig ... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 1.94 er ute på disk, nærmere bestemt Ratchet & Clank disken. Ikke mulig å laste ned noen steder i verden ennå, slik jeg har fortstått det. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hva gjør 1.94 da? Let's get ready to ruuuuuuuuuuuuuumble Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Ja kanskje du har rett. Ang. grafikken i HD...det ser bra ut, men grafisk skuffet det litt egentlig. Noen baner ser jo heilt konge ut,andre ser ikkje fullt så odt ut. Og 2D-busker og gress i dag er FYFY:p Firmware 1.94 er forøvrig ute btw. 2D-buskene var vel bare pga at de hadde så mange busker at hvis du hadde de i 3D ville spillet hatt mye lavere FPS. Så den godkjennes Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Du kan jo laste ned 1,94 med pc så legge det i på ps3 etterpå? eller finnes den ikke noen steder på nette heller? Endret 25. oktober 2007 av Kennet_H Lenke til kommentar
praystation Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Ja kanskje du har rett. Ang. grafikken i HD...det ser bra ut, men grafisk skuffet det litt egentlig. Noen baner ser jo heilt konge ut,andre ser ikkje fullt så odt ut. Og 2D-busker og gress i dag er FYFY:p Firmware 1.94 er forøvrig ute btw. 2D-buskene var vel bare pga at de hadde så mange busker at hvis du hadde de i 3D ville spillet hatt mye lavere FPS. Så den godkjennes Kan jo hende at de har kuttet ned på en del av grafikken for å få mindre filstørrelse. Leste en plass at demoen som ble brukt under Tokyo Game Show var på 4GB og den haddel vel 3 i stedet for 1 bane. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Peiling på hvilken demo som kommer i natt? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Ja kanskje du har rett. Ang. grafikken i HD...det ser bra ut, men grafisk skuffet det litt egentlig. Noen baner ser jo heilt konge ut,andre ser ikkje fullt så odt ut. Og 2D-busker og gress i dag er FYFY:p Firmware 1.94 er forøvrig ute btw. 2D-buskene var vel bare pga at de hadde så mange busker at hvis du hadde de i 3D ville spillet hatt mye lavere FPS. Så den godkjennes Kan jo hende at de har kuttet ned på en del av grafikken for å få mindre filstørrelse. Leste en plass at demoen som ble brukt under Tokyo Game Show var på 4GB og den haddel vel 3 i stedet for 1 bane. Eg vil heller runde av med følgende; Tidspress og hastverk arbeid, som ofte rammer lanseringsspil Derfor er det godt å vite at MS2 er på vei. Plassmangel? er jo Blu-ray vi snakker om her, og PS3 er nok kraftig nok til å kunne rendre skikkelig busker. Men selv GT5 filmene vi har sett har jo 2D-busker Blir vel fikset til retail skulle ein tro. Endret 25. oktober 2007 av Mala Lenke til kommentar
shaker Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hmm er det ingen update av PSS i dag? o.O Lenke til kommentar
praystation Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Eg vil heller runde av med følgende; Tidspress og hastverk arbeid, som ofte rammer lanseringsspil Derfor er det godt å vite at MS2 er på vei. Plassmangel? er jo Blu-ray vi snakker om her, og PS3 er nok kraftig nok til å kunne rendre skikkelig busker. Men selv GT5 filmene vi har sett har jo 2D-busker Blir vel fikset til retail skulle ein tro. Tenkte på størrelsen på den nedlastbare demoen jeg da Hadde jo vært pain in the ass å måtte laste ned 2GB kontra 736MB, i hvertfall for oss med trege linjer. Tenkte kanskje at de forenklet litt av grafikken på demoen for å gjøre nedlastingsfila mindre. --------------------------------------------- EU store har visst blitt oppdatert nå: Games: Eyecreate Aqua Vita Operation Creature Feature Pixel Junk Racers The Trials of Topoq Demos: TH Proving Grounds Demo R&C Demo Trailers: Tekken Online Trailer Toy Home Trailer Midnight Club LA Trailer Misc: Motorstorm Halloween Pack New Avatars Endret 25. oktober 2007 av praystation Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) hmm psn er gef*cked her :\ Endret 25. oktober 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Er sinnsykt tregt her også. Hvorfor legger de ut 3 Playstation Eye spill uten at playstation eye er lansert. Bortsett fra Eye of Judgement pakken da. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Skal laste ned demoer nå... Gleder meg til Uncharted demoen! Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Når kommer Ps eye? Det frister å kjøpe eye of judgement bare for å få ps eye:p Men det koster sånn 900 spenn:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå