Gå til innhold

Nyheter på PSN EU&US Store


Tharos.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JA! Vi kunne godt ha hatt den der japanske katten som finnes på Japan Store, og det merkelige horror spillet som er der. Ikke så nøye om vi skjønner noe av språket. Who cares.. Og alle tyskerene, franskmenn, spanjoler osv osv får pokker meg ta lære seg engelsk!

 

De kunne i alle fall ha hatt det tilgjengelig for alle så fort demoen/traileren/spillet var ferdig, så kunne de kommet med regionale utgaver senere.

Lenke til kommentar
aldri skjønte hva som er så gøy med motorstorm..eneste som var gøy med det var at det var det første ps3 spillet jeg prøvde...WOW ps3 lissom! eller bare driit spør du meg :)

 

 

Motorstorm har eg eigentleg aldri fått tid til å sette meg ned med og like enno:p har fått så dilla på andre spel eg har fått meg, i tillegg til at eg fekk ps3 så "seint" at det på ein måte var utspelt hos alle andre som fekk den ved lanseringa

Lenke til kommentar
Motorstorm var veldig artig, men fallt fort bort pga, det rett og slett var for tynnt innholdsmessig. Flott det at utviklerene støtter opp med å levere tilleggspakker, men for min del kommer eg neppe til å plukke det opp igjen med det første.

Motorstorm er noe av det forteste jeg har gått lei av. Sikkert annerledes på HD, who knows, men jeg syns det var kjedelig i lengda. Altfor vanskelige og lange runder.

 

Det som gjorde at jeg slutta var det at du kunne lede i 10 minutter, for så å ta et kræsj, og havne helt bakerst. Da måtte du ta hele driten igjen.

 

Ok, greit nok at det er realistisk, men det ble kjedelig.

Lenke til kommentar

Ja kanskje du har rett. Ang. grafikken i HD...det ser bra ut, men grafisk skuffet det litt egentlig. Noen baner ser jo heilt konge ut,andre ser ikkje fullt så odt ut. Og 2D-busker og gress i dag er FYFY:p

 

Firmware 1.94 er forøvrig ute btw.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...