kaaasen Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Oi. Ratchet & Clank-demoen kan bli farlig morsom - til en forandring fra de fleste andre demoene som har ligget ute hittil i alle fall. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Endelig noen demoer, det har vært et savn på PSN. Blir knall å teste HS. Demoer på konsoller har blitt en hit hos meg. Har brukt utallige timer på demoer fra Marketplace. 9131160[/snapback] Enig Veldig fint opplegg! Da vet vi fort hvilke spill vi vil kjøpre, og omvendt Så slipper man å bruke penger på noe man virkelig angrer på. Gleder meg veldig til de 2 demoene som kommer! Formula-demoen førte vertfall til at jeg i går kjøpte spillet :] Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Kommer det 2 demoer? Ser jo ut til at det kun er HS demo, og ikke Ratchet og Clank Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Kommer det 2 demoer? Ser jo ut til at det kun er HS demo, og ikke Ratchet og Clank 9132942[/snapback] Sony has confirmed to Game Informer that both Heavenly Sword and Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction will see demos on the PlayStation Network in the near future. Kilde: GameInformer.com Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Ok, men det vil vel fortsatt kun komme HS demo på torsdag, og mulig R&C neste uke? Ser ikke ut til at begge kommer torsdag ihvertfall. Hehe, spørs nok om dama må vente litt med Crash 2 om begge demoene kommer. Hun gleder seg villt, men jeg har første-rett! Lenke til kommentar
Shadowz Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hei, er det noen måte å laste ned spill fra US store? sikler etter castlevania sotn Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hei, er det noen måte å laste ned spill fra US store? sikler etter castlevania sotn 9138682[/snapback] Jada, det er fullt mulig. Bare lag deg en ny bruker med amerikansk adresse, så kan du bruke hele den amerikanske butikken akkurat som den europeiske :-) Bare ta et søk på et hvilket som helst amerikansk firma, så finner du mest sannsynlig en adresse der. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Wohooooo! Heavenly Sword! Oppdaterer du us'n Zaleeeeek? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Da har jeg satt Heavenly Sword på nedlasting mens spyro 2 og crash 2 står og pender.......Tror dette blir en bra kveld pluss at jeg fikk ninja guiden igår.....dette er "to much" Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jævlig synd at Wipeout 2097 blei droppet denne gangen altså, hadde faktisk sett frem til denne. Siden HS demoen skuffet, blei dette nedtur for min del i dag. Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 hmm oss meg ble tekken og Stardust bortevkk plutserlig. skjedd oss andre også maybe ? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Er Spyro 2 noe å prøve tro? Jeg har kun spilt en demo av 1'ern i de herrens dager... Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Jævlig synd at Wipeout 2097 blei droppet denne gangen altså, hadde faktisk sett frem til denne. Siden HS demoen skuffet, blei dette nedtur for min del i dag. 9149236[/snapback] Ser ut til at det har blitt skjøvet helt til slutten av august også. Blinkelink Lenke til kommentar
Teds Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 hmm oss meg ble tekken og Stardust bortevkk plutserlig. skjedd oss andre også maybe ? 9149240[/snapback] De forsvinner når du har kjøpt dem. Calling all Cars forsvant fra min liste når jeg kjøpte det. (Hvis de mot formodning er vekk og du ikke har kjøpt dem, da vet jeg ikke). Er Spyro 2 noe å prøve tro? Jeg har kun spilt en demo av 1'ern i de herrens dager... 9149254[/snapback] Har/hadde og spilte gjennom både Spyro 1, 2 og 3. Elsket de spillene. Dog må jeg ærlig innrømme at jeg tror å huske at nummer 2 ikke var min favoritt. Allikevel var det sin verdi da at jeg fullførte til 100% Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Spyro 2 er et knallspill. Liker det mye bedre enn 1ern(har ikke prøvd 3ern). Anbefaler deg å kjøpe det Må selv få kjøpt meg medievil Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Lets get the damn Metal Gear Solid gameplay allready!! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Lets get the damn Metal Gear Solid gameplay allready!! 9150937[/snapback] Har man konto så er vel ikkje dette så vanskelig å få fatt på http://www.gamestooge.com/2007/07/26/na-ps...-demonstration/ Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 The North American PlayStation Network store ja Jeg sa jo det tidligere i Sword tråden at jeg ikke gidder å lage flere kontoer.. Burde vært likt overalt Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 The North American PlayStation Network store ja Jeg sa jo det tidligere i Sword tråden at jeg ikke gidder å lage flere kontoer.. Burde vært likt overalt 9151003[/snapback] Jeg er enig med deg i at det burde vært likt for alle, men jeg ser strengt tatt ikke helt det store problemet med å lage en account til bruk i US store. Det tok meg godt under 5 minutter, og det er jo bare snakk om å logge inn på den når du skal laste ned noe. "Orker" du ikke det fortjener du ikke å få tilgang til demoene før de kommer til EU store Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå