Gå til innhold

Nyheter på PSN EU&US Store


Tharos.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Endelig noen demoer, det har vært et savn på PSN. Blir knall å teste HS. Demoer på konsoller har blitt en hit hos meg. Har brukt utallige timer på demoer fra Marketplace.

9131160[/snapback]

Enig :) Veldig fint opplegg! Da vet vi fort hvilke spill vi vil kjøpre, og omvendt :) Så slipper man å bruke penger på noe man virkelig angrer på.

 

Gleder meg veldig til de 2 demoene som kommer!

 

Formula-demoen førte vertfall til at jeg i går kjøpte spillet :]

Lenke til kommentar
Hei, er det noen måte å laste ned spill fra US store?

 

sikler etter castlevania sotn :dribble:

9138682[/snapback]

 

Jada, det er fullt mulig. Bare lag deg en ny bruker med amerikansk adresse, så kan du bruke hele den amerikanske butikken akkurat som den europeiske :-)

 

Bare ta et søk på et hvilket som helst amerikansk firma, så finner du mest sannsynlig en adresse der.

Lenke til kommentar
hmm oss meg ble tekken og Stardust bortevkk plutserlig.  skjedd oss andre også maybe ?

9149240[/snapback]

 

De forsvinner når du har kjøpt dem. :) Calling all Cars forsvant fra min liste når jeg kjøpte det.

(Hvis de mot formodning er vekk og du ikke har kjøpt dem, da vet jeg ikke).

 

Er Spyro 2 noe å prøve tro? Jeg har kun spilt en demo av 1'ern i de herrens dager...

9149254[/snapback]

 

Har/hadde og spilte gjennom både Spyro 1, 2 og 3. Elsket de spillene. Dog må jeg ærlig innrømme at jeg tror å huske at nummer 2 ikke var min favoritt. Allikevel var det sin verdi da at jeg fullførte til 100% :)

Lenke til kommentar
The North American PlayStation Network store ja

 

Jeg sa jo det tidligere i Sword tråden at jeg ikke gidder å lage flere kontoer.. Burde vært likt overalt  :)

9151003[/snapback]

 

Jeg er enig med deg i at det burde vært likt for alle, men jeg ser strengt tatt ikke helt det store problemet med å lage en account til bruk i US store. Det tok meg godt under 5 minutter, og det er jo bare snakk om å logge inn på den når du skal laste ned noe. "Orker" du ikke det fortjener du ikke å få tilgang til demoene før de kommer til EU store :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...