Triiiip Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg lasta ned Heavenly Sword Kai demoen fra den japanske store nå. Når jeg hadde installert og starta spille sto det atter det var ødelagt så jeg måtte laste ned på nytt eller no...Gidder ikke det ass! Det har noe med at spillet er på japansk. Leste på ett annet forum at å bytte XMB fra norsk til engelsk fikset dette problemet. Åja.. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Eg folder mine hender små for at PES 08 demo kommer på US store. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 ctr er drit kos, kommet 20 prosent allerede, knall fun:) håper på crash bandicoot 2 og 3 snart på eu eller us store:) det blir toppen av iskaka.. + spyro:D Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 crash bandicoot 2 er ute alt husker ikke om det var US eller EU da. Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) noen som vet hva som kommer på us i dag/natt? Endret 18. oktober 2007 av gapps3 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 ingen som har svart så langt, søker rundt omkring:O Lenke til kommentar
praystation Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Ukens US store oppdateirng: Demos:folklore underground demo Juiced 2 Hot import nights demo video Uncharted: Drake's Fortune™ "Tech Dive" Video Devil May Cry 4 TGS Trailer Turok Dino lunge video Burnout™ Paradise Steel Wheels Trailer movie trailer Rails and Tires Trailer Blu-ray trailer Incubus Alive At Red Rocks Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 lite fun stash der:( får prøve juiced Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Uncharted kommer til å bli STORT! Eller, Sony kommer ihvertfall til å gjøre det stort, er vel 4-5 filmklipp om det + wallpapers jo Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Den var jo rett og slett elendig! Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det ligger på US store nå! Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 da er us opptatteringen der .. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Går virkelig fort, Juiced 2 er hos med på 40% med nesten 1 mb i sekundet.. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Går virkelig fort, Juiced 2 er hos med på 40% med nesten 1 mb i sekundet.. Sikkert ingen andre som vil ha den:P spillet skal visst være elendig... Men synes det var bra de la ut en uncharted video, de filmene om behind the scenes er virkelig interessante:) Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Går virkelig fort, Juiced 2 er hos med på 40% med nesten 1 mb i sekundet.. Sikkert ingen andre som vil ha den:P spillet skal visst være elendig... Men synes det var bra de la ut en uncharted video, de filmene om behind the scenes er virkelig interessante:) Hehe, har lest om spillet...Fått veldig dårlig tilbakemeldinger ja, men uansett gøy med demoer. Er enig med deg angående Uncharted videoene. Utrolig intressant hvordan det blir lagd osv, må nok stå opp tidlig i morgen å se på videoen og prøve Juiced og Folklore. Lar PS3en stå på i natt...NATTA! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Juiced 2 var faktisk ikke så værst, det er ikke samma demo som er på 360. Drift var gøy. Endret 19. oktober 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
puffyp Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Juiced 2 var faktisk ikke så værst, det er ikke samma demo som er på 360. Drift var gøy. Enig, synes drifting var konge. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Kjøpte meg Everybodys Golf 2 igår fra EU STORE, men etter at jeg innstallerte spillet så fikk jeg aldri startet det. Fikk en melding allá denne: "Could not start the game with the current video outputs". Noen som har peiling på feilen? Er det pga. at jeg kjører gjennom HDMI eller noe? Kjøpte Syphon Filter 1 & Destruction Derby 1 for en stund tilbake og de fungerte som de skulle.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå