Gå til innhold

Nyheter på PSN EU&US Store


Tharos.

Anbefalte innlegg

Jeg lasta ned Heavenly Sword Kai demoen fra den japanske store nå. Når jeg hadde installert og starta spille sto det atter det var ødelagt så jeg måtte laste ned på nytt eller no...Gidder ikke det ass! :p

 

Det har noe med at spillet er på japansk. Leste på ett annet forum at å bytte XMB fra norsk til engelsk fikset dette problemet.

Åja.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ukens US store oppdateirng:

 

Demos:

folklore underground demo

Juiced 2 Hot import nights demo

 

video

Uncharted: Drake's Fortune™ "Tech Dive" Video

Devil May Cry 4 TGS Trailer

Turok Dino lunge video

Burnout™ Paradise Steel Wheels Trailer

 

movie trailer

Rails and Tires Trailer

 

Blu-ray trailer

Incubus Alive At Red Rocks

Lenke til kommentar
Går virkelig fort, Juiced 2 er hos med på 40% med nesten 1 mb i sekundet.. :)

Sikkert ingen andre som vil ha den:P spillet skal visst være elendig... Men synes det var bra de la ut en uncharted video, de filmene om behind the scenes er virkelig interessante:)

Hehe, har lest om spillet...Fått veldig dårlig tilbakemeldinger ja, men uansett gøy med demoer. Er enig med deg angående Uncharted videoene. Utrolig intressant hvordan det blir lagd osv, må nok stå opp tidlig i morgen å se på videoen og prøve Juiced og Folklore. Lar PS3en stå på i natt...NATTA!

Lenke til kommentar

Kjøpte meg Everybodys Golf 2 igår fra EU STORE, men etter at jeg innstallerte spillet så fikk jeg aldri startet det.

 

Fikk en melding allá denne: "Could not start the game with the current video outputs".

 

Noen som har peiling på feilen? Er det pga. at jeg kjører gjennom HDMI eller noe?

 

Kjøpte Syphon Filter 1 & Destruction Derby 1 for en stund tilbake og de fungerte som de skulle....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...