Gå til innhold

Nyheter på PSN EU&US Store

Tharos.

Anbefalte innlegg

Vil bare si at hvis dere ikke får prøvd demoen før fullversjonen, så må dere likevel ikke nøle med å kjøpe det. Det innfridde alle mine forventninger og enda mer:) Liker dere fotball er dette et trygt kjøp.

Edit: leif

Hvis du snakker om PES - Hvordan har du fått prøvd dette..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil bare si at hvis dere ikke får prøvd demoen før fullversjonen, så må dere likevel ikke nøle med å kjøpe det. Det innfridde alle mine forventninger og enda mer:) Liker dere fotball er dette et trygt kjøp.

360 demo?

Lenke til kommentar

360 demo?

360-demoen, ja. Glemte å si det. Glemte visst å nevne PES også. Men begge versjonene (360 og PS3) skal være kliss like, så dette her ser ut til å bli et must for fotballentusiaster.

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg bare skal prøve jeg da. Kjedelig vis det ikke funker da :ermm: Har du prøvd og slette det og installere det på nytt a? er det ikke son at du kan installere spillene du har kjøpt på PSN et visst antall ganger uten og måtte betale noe ekstera?

Endret av Kennet_H
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...