Haansi Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Vil bare si at hvis dere ikke får prøvd demoen før fullversjonen, så må dere likevel ikke nøle med å kjøpe det. Det innfridde alle mine forventninger og enda mer:) Liker dere fotball er dette et trygt kjøp. Edit: leif Hvis du snakker om PES - Hvordan har du fått prøvd dette..? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Vil bare si at hvis dere ikke får prøvd demoen før fullversjonen, så må dere likevel ikke nøle med å kjøpe det. Det innfridde alle mine forventninger og enda mer:) Liker dere fotball er dette et trygt kjøp. Edit: leif Hvis du snakker om PES - Hvordan har du fått prøvd dette..? 360 demo? Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Vil bare si at hvis dere ikke får prøvd demoen før fullversjonen, så må dere likevel ikke nøle med å kjøpe det. Det innfridde alle mine forventninger og enda mer:) Liker dere fotball er dette et trygt kjøp. Edit: leif Hvis du snakker om PES - Hvordan har du fått prøvd dette..? 360 demo? 360-demoen, ja. Glemte å si det. Glemte visst å nevne PES også. Men begge versjonene (360 og PS3) skal være kliss like, så dette her ser ut til å bli et must for fotballentusiaster. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Er PES komt på PSN nå!? EU? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Er PES komt på PSN nå!? EU? Noppeeee. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Søren, håper det kommer... Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Noen som vet morgendagens oppdatering? Eller myter om den i det minste? PES demo takk! Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 det ligger visst en ny HS demo på JAP PSN visst noen skulle være interessert Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 ny? ja man kan visst spille med en som heter kai på et annet brett.. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Lurer på om det er noe særlig med folk som spiller det pokerspillet fra PSN online jeg? For hvis det er det kjøper jeg det sikkert Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hadde spillet bare funket online, så hadde nok jeg spilt det nå Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hadde spillet bare funket online, så hadde nok jeg spilt det nå funker det ikke online var sikker på at det skulle være online jeg? jaja daså Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Det er online på spillet ja, men får opp en feilmelding Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Kjedelig da er det bare hos deg det er son eller er det son for alle? vært son lenge? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Er flere her som har fått det, mens på noen funker det helt fint. Vært sånn siden jeg kjøpte det =/ Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Lurer på om jeg bare skal prøve jeg da. Kjedelig vis det ikke funker da Har du prøvd og slette det og installere det på nytt a? er det ikke son at du kan installere spillene du har kjøpt på PSN et visst antall ganger uten og måtte betale noe ekstera? Endret 17. oktober 2007 av Kennet_H Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Kanskje jeg skal prøve det en dag jeg har tid tviler på det hjelper siden flere har problemet. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Noen som har prøvd det horror spillet som ligger på JAP store? EDIT: Går rykter om smackdown demo ... LINK Endret 17. oktober 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Noen andre som ikke kunne logge seg inn på PSN Store i går? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå