Gå til innhold

Nyheter på PSN EU&US Store


Tharos.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

R&C var eit friskt pust oppi all denne diskusjonen om grafikk, headshots, spawnkilling og etc...

 

eg hadde ingen forventninger så eg fyrte opp demoen med eit nøytralt syn, aldri prøvd denne serien før..

 

Eg skjønte fort kvifor dette spillet er etterlengta for dette var artige greier. Grafikken var bra men ikkje overdådig og passa bra til denne typen spill. Humoren var spot on, likte spesielt når den svære roboten prøvde og sikte på ratchet så hoppa han vekk, så sikta den på Clank og då fikk han berre opp ein brødrister inni sikte sitt..:D

 

grindinga var også niice...Dette beviser så mykje makt ein demo kan ha, og i dette tilfellet vil det dra meir penger inn for insomniac enn om dei ikkje hadde sluppet ein..for eg vurderer seriøst og kjøpe spillet sjøl..:)

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar

Ratchet & Clank er AKKURAT hva vi hardcore fans som har fulgt spillet siden numero uno har ventet på! Vi går back to the basics, det er bokser, det er smarte fiender, det er hoppeplattformer og morsomme våpen! yes yes yes! herregud så deilig det var å høre "r&c lydene" igjen :p

 

Jeg ble helt fascinert over bakgrunnen når vi grinda, glemte helt å hoppe over hullene. Skjønner hvorfor demoen var 1,6MB...

 

Og den var alt for kort :( Can't wait for november to come!

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som føler at R&C var noe jeg hadde spillt før? Kommer nok ikke til å kjøpe det fremfor Asassins creed og cod4...

Det heter forsåvidt R&C ennå, så det må jo selvføligelig være noe man har spilt før. Men er ikke gridingen noe nytt? elr fallskjermhopping? for det syns jeg skapte litt variasjon i gameplayet. COD 4 var rimelig standard spørr du meg, Demoen var helt ok, men etter min mening var Timeshift bedre t.o.m.Multiplayer betaen var faktisk bedre, men der blir dem slått av Crysis. Derfor blir neppe COD 4 noe kjøp her, trenger flere plattform spill :)

Lenke til kommentar
Det heter forsåvidt R&C ennå, så det må jo selvføligelig være noe man har spilt før. Men er ikke gridingen noe nytt? elr fallskjermhopping? for det syns jeg skapte litt variasjon i gameplayet. COD 4 var rimelig standard spørr du meg, Demoen var helt ok, men etter min mening var Timeshift bedre t.o.m.Multiplayer betaen var faktisk bedre, men der blir dem slått av Crysis. Derfor blir neppe COD 4 noe kjøp her, trenger flere plattform spill :)

 

Grindingen er alt annet enn nytt, dog var hoppingen som du kontrollerte med sixaxisen ny! ;)

Det er jo ikke mye nytt, men herregud så deilig det er! Jeg har lyst å spille det forever and ever! Fangirl to tha bone med Ratchet & Clank. Har rundet 1 & 3 én gang for mye, 2 akkurat nok, og gladiator én gang :ermm:

 

På tide med mer R&C ;)

Endret av whatsofokkingever
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...