Bebeluv Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 R&C var uberBRA! dette skal garantert kjøpes. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 R&C var uberBRA! dette skal garantert kjøpes. Vørd jall. Bra lipsync på Conanneidetvardetikkegitt. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Simpson's var dårlig :/ Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Syntes The Simpson`s Game var dårlig jeg å. Skall bestille R&C etterpå nettbanken min er nede nå Endret 12. oktober 2007 av Kennet_H Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Gleder meg til jeg skal spill R&C! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) R&C var eit friskt pust oppi all denne diskusjonen om grafikk, headshots, spawnkilling og etc... eg hadde ingen forventninger så eg fyrte opp demoen med eit nøytralt syn, aldri prøvd denne serien før.. Eg skjønte fort kvifor dette spillet er etterlengta for dette var artige greier. Grafikken var bra men ikkje overdådig og passa bra til denne typen spill. Humoren var spot on, likte spesielt når den svære roboten prøvde og sikte på ratchet så hoppa han vekk, så sikta den på Clank og då fikk han berre opp ein brødrister inni sikte sitt.. grindinga var også niice...Dette beviser så mykje makt ein demo kan ha, og i dette tilfellet vil det dra meir penger inn for insomniac enn om dei ikkje hadde sluppet ein..for eg vurderer seriøst og kjøpe spillet sjøl.. Endret 12. oktober 2007 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 yes post 666 på emnet:D Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 R&C rulet Skikkelig god plattform shooter følelse! Grafikken var meget bra, lyden var bra, våpnene var kule, ikke noe framedrops under gameplay. Får spille ferdig demoen senere. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 yes post 666 på emnet:D Du er jammen meg heldig Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Fant ut at om man bytter språk på system settings på XMB til English, da er demoen på engelsk åsså! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Bra lipsync på Conanneidetvardetikkegitt. Det la jeg også merke til. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Conan er drit dårlig. Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 diger grindingen og det med at du hopper i fallskjerm liksom spillet blir kjøpt på dagen det kommer ut Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Syns faktisk Conan var rimelig underholdende eg, testet det på 360 da. Kommer nok ikkje til å kjøpe det fremfor alle faens herlighetene som kommer den neste mnd. da. Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Skal absolutt ha Ratchet & Clank ja Skikkelig underholdende og forfriskende Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Er det bare jeg som føler at R&C var noe jeg hadde spillt før? Kommer nok ikke til å kjøpe det fremfor Asassins creed og cod4... Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ratchet & Clank er AKKURAT hva vi hardcore fans som har fulgt spillet siden numero uno har ventet på! Vi går back to the basics, det er bokser, det er smarte fiender, det er hoppeplattformer og morsomme våpen! yes yes yes! herregud så deilig det var å høre "r&c lydene" igjen Jeg ble helt fascinert over bakgrunnen når vi grinda, glemte helt å hoppe over hullene. Skjønner hvorfor demoen var 1,6MB... Og den var alt for kort Can't wait for november to come! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Er det bare jeg som føler at R&C var noe jeg hadde spillt før? Kommer nok ikke til å kjøpe det fremfor Asassins creed og cod4... 'hm vel det var 6 spill i serien eller noe:p men kicka alikevel ass:) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Er det bare jeg som føler at R&C var noe jeg hadde spillt før? Kommer nok ikke til å kjøpe det fremfor Asassins creed og cod4... Det heter forsåvidt R&C ennå, så det må jo selvføligelig være noe man har spilt før. Men er ikke gridingen noe nytt? elr fallskjermhopping? for det syns jeg skapte litt variasjon i gameplayet. COD 4 var rimelig standard spørr du meg, Demoen var helt ok, men etter min mening var Timeshift bedre t.o.m.Multiplayer betaen var faktisk bedre, men der blir dem slått av Crysis. Derfor blir neppe COD 4 noe kjøp her, trenger flere plattform spill Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Det heter forsåvidt R&C ennå, så det må jo selvføligelig være noe man har spilt før. Men er ikke gridingen noe nytt? elr fallskjermhopping? for det syns jeg skapte litt variasjon i gameplayet. COD 4 var rimelig standard spørr du meg, Demoen var helt ok, men etter min mening var Timeshift bedre t.o.m.Multiplayer betaen var faktisk bedre, men der blir dem slått av Crysis. Derfor blir neppe COD 4 noe kjøp her, trenger flere plattform spill Grindingen er alt annet enn nytt, dog var hoppingen som du kontrollerte med sixaxisen ny! Det er jo ikke mye nytt, men herregud så deilig det er! Jeg har lyst å spille det forever and ever! Fangirl to tha bone med Ratchet & Clank. Har rundet 1 & 3 én gang for mye, 2 akkurat nok, og gladiator én gang På tide med mer R&C Endret 12. oktober 2007 av whatsofokkingever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå