Henry9 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Laster ned i morgen jeg.. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Satt nedlastingen på for 10 min. siden og er allerede på over 30 % nå.. Får bare håpe det holder seg like stabilt.. :] Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Veldig dårlig av sony og ha så mye bedreutvalg på US psstore. Syntest godt dem kunne hatt det samme tilgjenglig for oss i europe også. Kan ikke være noen logisk grunn for at det er slik.. Utenom at di håpløse amrikanerene vil ha alt først. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Måtte bare inn å innformere om at hele spillet er på Norsk! Teksten, menyene, stemmene.. ALT! =0 En ting er hvertfall sikkert: Grafikken er nydelig! Snakker om R&C demoen om noen lurte.. Edit: Da har jeg spilt gjennom demoen.. Er bare å glede seg til dette spillet. Uten tvil den peneste grafikken jeg hittil har sett på ps3, kombinert med heftig gameplay og stemningsfull musikk som får meg til å lengte etter mer, spesielt da dette var en meget kort demo.. =] Endret 12. oktober 2007 av Lokiboki Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Måtte bare inn å innformere om at hele spillet er på Norsk! Teksten, menyene, stemmene.. ALT! Det er fader i meg helt utrolig. Trodde en av grunnene til at vi fikk demoer senere på EU var at de måtte oversette spillene til div språk jeg, så ligger den ute på US med Norsk?? Da kunne de lagt ut demoen på EU store også. Virker ikke som de bryr seg om EU strore. Enig med en tidligere i tråden: Er jo aldri noen tig på EU da! jeg ser på det som om det bare er 1 store. US! Endret 12. oktober 2007 av aJens1 Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hehe, merket meg det med norsk jeg å. På demoen en sendte meg herifra er på engelsk. Det høres klart mye bedre ut. Så jeg kommer til å holde meg til norsk tekst med engelsk språk. Conan demoen sugde hardt da! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Alt var lastet ned mens jeg sov, så bare å vente til etter jobb for å teste ut disse demone... Noe skeptisk til den Conan demon, men ser frem til å prøve Ratchet and clank demoen. Endret 12. oktober 2007 av Cerb89 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Er det slik her også som i Warhawk at dersom man har XMB på norsk er så er demoen på engelsk? Jaja har bytta om MXB utelukkende pga. den glimrende oversettelsen i Warhawk Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ratchet and clank demo, det beste på ps3 sålangt, så kraftig deilig grafikk og kule våpen:D gleder meg vilt Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Har et spørsmål her. Fikk mail i dag fra Playstation Network ved info om en ny terms of servisce and user agreement. Etter tittelen står det dette: "Version 2.0 (October 30, 2007) *updates noted in red... Betyr dette at versjon 2.0 av firmware kommer den 30. oktober? I såfall, gjelder dette bate for US (fikk mail fra min US account). Har ikke hørt om dette noen andre steder heller. Eller er det bare en revisjon av slev user agreement? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Har også motatt denne på kun på US account. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Noen flere inntrykk fra Ratchet & Clank demoen? Vil ikke prøve demoen, men vet ikke om jeg klarer å holde meg Elsker R&C spillene Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Kan si at det føles som å spille 1ern igjen, bare med 10 ganger bedre grafikk, rå musikk, mange nye utfordringer, de våpena man fikk prøve var konge=) spesielt groovitron, disko tingen. tror det her blir en skikkelig ps3 hit:D Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Er det noe nytt på EU store? Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ja, simpsons demo, wallpapers...Husker ikke alt her nå jeg. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ble imponert over RaC demo`en = ) Er et spill som må kjøpes etterhvert det ^_^ Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 JEg også. Veldig bra spill Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Laster ned Simpson's demo nå Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 R&C-demoen var konge. Jeg må nok spille den i replay helt til Folklore ankommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå