Gå til innhold

Nyheter på PSN EU&US Store


Tharos.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Måtte bare inn å innformere om at hele spillet er på Norsk! Teksten, menyene, stemmene.. ALT! =0 En ting er hvertfall sikkert: Grafikken er nydelig! Snakker om R&C demoen om noen lurte.. Edit: Da har jeg spilt gjennom demoen.. Er bare å glede seg til dette spillet. Uten tvil den peneste grafikken jeg hittil har sett på ps3, kombinert med heftig gameplay og stemningsfull musikk som får meg til å lengte etter mer, spesielt da dette var en meget kort demo.. =]

Endret av Lokiboki
Lenke til kommentar
Måtte bare inn å innformere om at hele spillet er på Norsk! Teksten, menyene, stemmene.. ALT!

 

Det er fader i meg helt utrolig. Trodde en av grunnene til at vi fikk demoer senere på EU var at de måtte oversette spillene til div språk jeg, så ligger den ute på US med Norsk?? Da kunne de lagt ut demoen på EU store også. Virker ikke som de bryr seg om EU strore. Enig med en tidligere i tråden:

Er jo aldri noen tig på EU da! jeg ser på det som om det bare er 1 store. US!
Endret av aJens1
Lenke til kommentar

Har et spørsmål her. Fikk mail i dag fra Playstation Network ved info om en ny terms of servisce and user agreement.

 

Etter tittelen står det dette:

 

"Version 2.0 (October 30, 2007) *updates noted in red...

 

Betyr dette at versjon 2.0 av firmware kommer den 30. oktober? I såfall, gjelder dette bate for US (fikk mail fra min US account). Har ikke hørt om dette noen andre steder heller. Eller er det bare en revisjon av slev user agreement?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...