Bebeluv Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg har kjøpt det, verdt 25kr liksom. brukte 3 timer på det i går, er på siste brett. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Det var overraskende gøy faktisk. Men temmelig kort, jeg vil ha mer! Fantastisk morsomt da Locoene begynte å synge med bakgrunnsmusikken. Loco Roco... Joda, stemmer bra det navnet der, tenkte jeg. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg tenkte jeg skulle kjøpe Motorstorm pack, men jeg har ikke penger. Må skaffe meg fortest mulig. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 skulle ikke crash bandicoot 2 vært i PSN store EU? den er ikke det hos meg:( Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 skulle ikke crash bandicoot 2 vært i PSN store EU? den er ikke det hos meg:( 9552655[/snapback] Ops, ser det står på lista mi, men det ble muligens tatt vekk pga. en del problemer... Det skulle nå komme tilbake, etter hva jeg skjønte. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 skulle ikke crash bandicoot 2 vært i PSN store EU? den er ikke det hos meg:( 9552655[/snapback] Ops, ser det står på lista mi, men det ble muligens tatt vekk pga. en del problemer... Det skulle nå komme tilbake, etter hva jeg skjønte. 9552742[/snapback] ja de har sikkert det. skjønner ikke hvorfor de ikke kan teste det skikkelig før de selger det..håper det kommer tilbake snart uansett:) Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Må man ha konto på PSN US store for å laste ned SKATE? Jeg har kun EU store. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Man må ha en US konto ja Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Flere som er veldig fornøyd med SKATE? Jeg ble mektig imponert, Tony Hawk kan ta seg en bolle - tror nok det er SKATE som blir storselgeren til julesalget. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg har testa demoen, og ble veldig veldig imponert selv, fysikken og måten det er lagt opp på er rett og slett DRITBRA. Men vanskelig... Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Veldig bra spill, likte egentlig ikke kameravinkelen du ser ifra. Grafikken var sykt bra, og eg klarer ikke bestemme meg om eg skal ha spillet eller ikke. Men det var veldig vanskelig å få kontroll. Endret 23. september 2007 av Narrie Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Vanskelig ja - men det ga en utrolig stor følelse av mestring når man begynte å få grepet rundt det, ingenting som å dra en "line" der du starter med en kickflip fulgt av en rail før du går rett på manual og avslutter med en frontflip Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Åssen tar man manual? Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Press den høyre spaken forsiktig opp eller ned. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg synes Skate ikke er så veldig bra egentlig. God grafikk og realistisk men jeg liker ikke kamera vinkelen. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hvordan er det med multiplayer på skate? Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Skate har multiplayer ja. Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hvis man skal lage en us konto,hva skriver man på adresse og slikt da?..n00b spørsmål,men.. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Vanskelig ja - men det ga en utrolig stor følelse av mestring når man begynte å få grepet rundt det, ingenting som å dra en "line" der du starter med en kickflip fulgt av en rail før du går rett på manual og avslutter med en frontflip 9556443[/snapback] Frontflip? Hvordan!? Synes demoen var artig, men er ikke sikkert på om jeg skal ha spillet eller ikke. Isåfall blir det mitt første skateboardspill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå