Gå til innhold

Nyheter på PSN EU&US Store


Tharos.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Burde holde lenge med de 3 store språkene i Europa, noe som har fungert utmerket i all tid før uten de store fosinkelsene.

Når samtlige europeiske språk skal legges inn sier det seg selv de kommer bakpå meå gi dem ut..

9501681[/snapback]

 

 

Kan ikkje minnast at nokon sutra over at spela til playstation 1 og 2 ikkje var på norsk, eller var på noko anna enn engelsk.. For min del blir det ekstremt rart at eg sitte å spele eit "dubba" spel.. Får liksom følelsen av at eg ser på "Friends" på Tysk tv :p

 

Motorstorm på norsk er snålt, same kan seiast om HSword :!:

Lenke til kommentar
Dumt spørsmål kanskje, men jeg har jo registrert meg på EU-store, og har også en annen bruker på US-store. Har handlet fra EU-store, men skulle gjerne gjort det fra US-store også. Hvordan har dere løst det problemet? Er det greit å ha 2 kontoer med samme kort-registrering?

9522112[/snapback]

 

funker fint for meg ihvertfall. men er vel kanskje en risk, vet ikke hvor mye sony sjekker opp det her..

 

btw får vi noe juicy på storen denna uka?:o

Lenke til kommentar
Game

 

MediEvil®: SCEE: All territories (PS1 title)

Locoroco Cocoreccho: SCEE: All territories (PS3)

Syphon Filter: SCEE: All territories (except Germany) (PS1 title)

 

Video

 

Heavenly Sword - TV Ad: SCEE: Australia, Denmark, Finland, Ireland, New Zealand, Norway, South Africa, Sweden & UAE

Jericho Trailer: Codemasters: All territories (except Germany, Portugal, Russia)

 

New Banners

Lenke til kommentar
PSN store oppdatert med Loco Roco interaktiv screensaver, pluss syphon filter og medevil + 2 trailere...

9534137[/snapback]

EU eller US?

9534512[/snapback]

 

EU.

 

Ingenting har skjedd på US. Er det ikke på torsdagene den blir oppdatert?

 

EDIT: Noen som har lastet ned Locoroco btw? Gøy?

Endret av Firetrucken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...