Gå til innhold

Nyheter på PSN EU&US Store


Tharos.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på en ting. Siden Sony tydeligvis kan legge ut innhold i Ps-Store forskjellig fra land til land, kan ikke vi da spørre/kreve/sende-masse-mail og høre om vi ikke kan få samme butikken som US eller UK?

Det hadde vært fantastisk morsomt ihvertfall.

Så kan Herr Herman Zlütenschlagenhas og Monsieur Pierre Voulezvouz Crême-de-la-Crême sitte der med råten dubbing og oversettelser over en lav sko.

3 uker senere enn oss. :)

 

Dream on...

Lenke til kommentar

Hefitgste oppdateringen til US. Poker gikk rett i lomma! Lasta ned Tony hawk, NHL og Pixel Junk demo også, gleder meg sykt til å spille! Har spillt Fifa 08 fra UK en god stund nå, må si jeg var rimelig fornøyd, man måtte vende seg til det, men etter hvert satt det som et skudd, et sikkert kjøp..:)

 

Sizen på Tony hawk var overraskende stor... 1517MB, ganske heftig...

Endret av vegavnil
Lenke til kommentar
Vi kunne jo mase som et helvete på det offisielle forumet...

Ikke at jeg tror noen leser det som står der, men.

9492369[/snapback]

 

Jeg hadde visst vært på det forumet før, men jeg fikk ikke skrevet noe inn nå. Fikk opp denne feilmeldingen "[email protected], du har ikke tilgang til å se på denne siden. Dette kan ha en av flere årsaker:

 

Din bruker konto har ikke de nødvendige tilganger for å se på denne siden. Prøver du å editere en annen brukers innlegg, komme inn på administrasjonsfunksjoner eller ett annet privligert område?

`Dersom du prøver å poste ett innlegg, kan administratorene ha stengt kontoen din, eller du har ikke aktivert den ennå" :hmm:

 

De har sikkert bannet meg, er en fare for sony's sikkerhet :D

Endret av Freddie_W
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...