Triiiip Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hjelp meg med å lage en UK account. Pliz! Jeg trenger gate adresse osv... Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 søk på london adress eller noe på google... Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Hjelp meg med å lage en UK account. Pliz! Jeg trenger gate adresse osv... 9489303[/snapback] Du trenger ikke noe gate adr. samme hva du skriver inn der.. Endret 13. september 2007 av aJens1 Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Trenger bare Postal Code nå men finner ingen på google. Edit: Klarte nå Hehe, da skal det lastes ned! Endret 13. september 2007 av Triiiip Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Jeg lurer på en ting. Siden Sony tydeligvis kan legge ut innhold i Ps-Store forskjellig fra land til land, kan ikke vi da spørre/kreve/sende-masse-mail og høre om vi ikke kan få samme butikken som US eller UK? Det hadde vært fantastisk morsomt ihvertfall. Så kan Herr Herman Zlütenschlagenhas og Monsieur Pierre Voulezvouz Crême-de-la-Crême sitte der med råten dubbing og oversettelser over en lav sko. 3 uker senere enn oss. Dream on... Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 US Store oppdatert! Med Tony Hawk demo, Fifa 08 demo, NHL 08 demo, PixelJuck demo og videoer Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Hefitgste oppdateringen til US. Poker gikk rett i lomma! Lasta ned Tony hawk, NHL og Pixel Junk demo også, gleder meg sykt til å spille! Har spillt Fifa 08 fra UK en god stund nå, må si jeg var rimelig fornøyd, man måtte vende seg til det, men etter hvert satt det som et skudd, et sikkert kjøp.. Sizen på Tony hawk var overraskende stor... 1517MB, ganske heftig... Endret 13. september 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Den må være stor da...Er vel den største demoen til nå? Fifa 08 er jo bare på 750 mb eller noe Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Er ganske sikker på at det er den største til nå ja, sikkert en stor verden på tony hawk PG. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Går det ubeskrivelig tregt å laste ned fra US store hos noen andre også? Alle nedlastningene stopper... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Går det ubeskrivelig tregt å laste ned fra US store hos noen andre også? Alle nedlastningene stopper... 9490378[/snapback] mine freser avgårde, men sitter på ganske god linje riktignok. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 argh, heldig du:P Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Ikkje ha for store forhåpninger til Tony Hawk, har sett lillebror i huset spillet. Ser egentlig veldig dårlig ut grafisk ihvertfall. Er mye aliasing på 360 demoen, og eg blir foundret om det er noe bedre på PS3 Lenke til kommentar
Freddie_W Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg sende inn en klage til Sony nå, hvor jeg spørte hvorfor i svarte vi ikke skal få det de andre landene får. Det skal ikke være nødvendig å lage 3 PSN kontoer får å spille det samme som Bush og Abe. Blir spennede og se hva de svarer. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Jeg sende inn en klage til Sony nå, hvor jeg spørte hvorfor i svarte vi ikke skal få det de andre landene får. Det skal ikke være nødvendig å lage 3 PSN kontoer får å spille det samme som Bush og Abe.Blir spennede og se hva de svarer. 9491741[/snapback] Hvor? Jeg vil også sende! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Kanskje dette er betenkt fra Sony sin side. I og med at det er null problem å lage seg ein US account, slik at Sony kan skryte på seg xx-antall ekstra millioner brukere på PSN globalt Lenke til kommentar
Freddie_W Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Siden det ikke er noe spesielt sted å kontakte dem, så lagde jeg en klagerapport. http://no.playstation.com/help-support/grief-reporting/ Bruk fantasien på spørsmålene, men "Den du rapporterer", Sony. Kanskje ikke riktig sted å få ut aggrisjonen, men fant ikke noe annet sted å klage. Hvis noen finner noen annen kontakt måte så vil jeg gjerne vite det. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Vi kunne jo mase som et helvete på det offisielle forumet... Ikke at jeg tror noen leser det som står der, men. Lenke til kommentar
Freddie_W Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Vi kunne jo mase som et helvete på det offisielle forumet...Ikke at jeg tror noen leser det som står der, men. 9492369[/snapback] Jeg hadde visst vært på det forumet før, men jeg fikk ikke skrevet noe inn nå. Fikk opp denne feilmeldingen "[email protected], du har ikke tilgang til å se på denne siden. Dette kan ha en av flere årsaker: Din bruker konto har ikke de nødvendige tilganger for å se på denne siden. Prøver du å editere en annen brukers innlegg, komme inn på administrasjonsfunksjoner eller ett annet privligert område? `Dersom du prøver å poste ett innlegg, kan administratorene ha stengt kontoen din, eller du har ikke aktivert den ennå" De har sikkert bannet meg, er en fare for sony's sikkerhet Endret 14. september 2007 av Freddie_W Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå