Gå til innhold

Nyheter på PSN EU&US Store


Tharos.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sony Computer Entertainment America announced today that High Stakes on the Vegas Strip: Poker Edition will hit the PlayStation Network on Thursday, September 13th for $9.99. The downloadable poker sim features five styles of poker (Texas Hold'em, Super Hold'em, Billabong, Shanghai, and Tahoe), six-player online play over the PlayStation Network (with open table play and "Sit-n-Go" tournaments), Turbo Mode, and all the leaderboards and statistics your heart desires. Audio chat and 1080p support only sweeten the pot.
Sony has sent word that PixelJunk Racers, the slot car racing simulator by Q Games, will be available for download from the PlayStation Store this Thursday, September 13.
Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar
Kan bli en bra update denne uka  :dribble:

Fifa 08 demo

NHL 08 demo

Tony hawk demo

Skate demo

High Stakes on the Vegas Strip: Poker

Pixel junk racers

 

Spørs hva som dukker opp på EU store da  :hmm:

9484753[/snapback]

Sannsynligvis 2 av de ;)

Jeg har slutta bry meg om det, blir sannsynligvis ikke forbedret uansett. Jeg laster ned fra begge :)

Lenke til kommentar
Når kommer disse updatene i dag.. Sony har virkelig tatt seg i skinnet nå, og slipper bra oppdateringer uke etter uke. Iallefall på US-store. Det var en tid jeg vurderte salg, og overgang til 360, men det er uaktuelt nå.

9485020[/snapback]

 

....fordi du får demoer på ps3 (som også finnes på xbox360?) :)

vel, disse er i hvert fall eksklusive da :cool:

* High Stakes on the Vegas Strip: Poker

* Pixel junk racers

 

men over til noe mer seriøst:

vet noen mer om tidspunkt for disse demoene (og spesielt FIFA08 på 360/ps3)?

Lenke til kommentar

Både ja og nei.. Så lenge vi får samme demoer som 360 til samme tid ser jeg ingen grunn til å bytte. Jeg er heller ikke glad i spill som bioshock eller halo 3 så det er heller ingen grunn til å bytte for meg. Dessuten er jeg med i en liga på PES, og de fleste der kommer nok til å spille på Ps3, så derfor foretrekker jeg denne foran 360.

 

I tillegg er jeg en stor GT-fantast, og selvom forza 2 sikkert er et godt alternativ så er det noe spesielt over GT.

 

Også gleder jeg meg til home også da, som alle andre.

 

Sorry for Off-Topic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...