Mountain Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Litt OT, men fins det Afrikansk Store? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Litt OT, men fins det Afrikansk Store? 9453470[/snapback] Hehe, godt spørsmål! Jeg vet bare om US, EU, Japan og Australia. Finnes det fler? Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hong-Kong har jeg...Australia? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Har ikke Australia en egen da? Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hadde vært interessant å vite - HVIS de har andre demoer/trailers enn det både EU og US store har. Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det vi kaller EU-store, det er ikke PAL-store altså? Så vi har samme som australia og afrika? Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Afrika har nok en egen. Med demo av.. Afrika.. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Afrika har nok en egen. Med demo av.. Afrika.. 9455271[/snapback] BADOMPYSJ! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Tviler på at det gir noe særlig gevinst å lage seg Australsk PSN-konto, Australia har et av de strengeste filmsensur organene i verden, og såvidt jeg vet - pleier som regel spill og komme senere dit enn hit. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg har US, EU og JP, noen andre som er verdt å ha? Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Jeg har US, EU og JP, noen andre som er verdt å ha? 9455645[/snapback] Da mangler du bare Merkur Over fra spøk til alvor.. Det finnes vel ikke flere... Endret 8. september 2007 av GreenEye Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 hongkong er den samme som JPN. så ja det er bare de 3 =) Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Var det ikke akkurat snakk om Afrika og Australia? Eg er ikkje hjemme nå, kan noen teste om det fins Afrika og Australia. Kanskje det fins Sør-Amerikansk, siden US er "United-States"? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Afrika og australia er pal områder vel? så de bruker vel europa sin?:S:S ville da tro det er mest normalt. og tror ikke sony selger så mye konsoller i afrika heller så det er vel ikke så etterspørt om en online butikk der:P Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Må si at Stranglehold demoen var fet = ) Dette er et must spill for meg = D minte utrolig mye om max payne som også er et nydelig spill.. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Yup, Stranglehold var absolutt ikke dum - dog, jeg må si lyden skuffet veldig, hørtes ut som man sprang rundt med kruttlapp pistoler ... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Er jeg den eneste som syns Stranglehold var litt ensforming? Minte meg på et spill på PSP som jeg ikke husker navnet på, samme opplegg, samme view, samme slowmotion + en bikkje, noen som veit? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Ensformig ja - men hvilke shoot-em-up spill er ikke det? Tror nok ikke jeg blir å kjøpe Stranglehold, var verken overbevist av gameplay, grafikk eller lyd. Skulle jeg gikk demoen en karakter ville det vil vært 6/10. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Er jeg den eneste som syns Stranglehold var litt ensforming? Minte meg på et spill på PSP som jeg ikke husker navnet på, samme opplegg, samme view, samme slowmotion + en bikkje, noen som veit? 9461162[/snapback] Dead To Rights? Trur jeg spillet het, men Strangelhold er mye bedre enn det. Selvom jeg syns demoen var veldig kjedelig i lengden. Greit med demo sånn at jeg kan spillet meg lei å slippe å kjøpe ^^ Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 har spilt igjennom demoen rundt 10 ganger nå må si at jeg er drit fornøyd egentlig.. et spill der man slipper å tenke på alt annet og bare ha det fun.. kunne kanskje ikke spilt det 8 timer i strekk. men et par timer morro her og der:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå