Haansi Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Leet karer :!: 9443634[/snapback] Størrelsen på demoen var litt pro ja. Uansett, mye bra i US store denne gangen. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 At EU store blir så ned prioitert er helt latterlig. Har kun EU konto men eg trur eg snart bør få meg US konto. Lenke til kommentar
KylesMom Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 hehe er totalt verdt det.. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Hehe, artig at demoen var på 1337 mb Håper bare selve spillet er like bra som størrelsen nå da. Endret 7. september 2007 av BigFatty Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 spillet var jo faktisk gøy..grafikken var ikke så bra men gameplayet var bra kansje det blir et kjøp Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Det var sinnsykt kult! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Oh Jez, ble altfor lei dette etter å ha spilt 360 versjonen minst 12 ganger! Ikke noe kjøp her, viss jeg ikke kjøper spillet pågrunn av filmen. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hvor ble det av Tekken online?? får heller kjøpe hele pakka på US for nå gidder jeg ikke å vente lenger. EU oppdateringen som kom denne uken var tragisk rett og slett! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hadde vi bare fått en forklaring til hvorfor EU suger så hardt Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Bare meg som synes av det var dritdårlig lyd i stranglehold? Spessielt på skuddene. Og ja, sony bør skjerpe seg når det gjelder EU store. Skulle ikke være nødvendig å måtte ha en US konto. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Bare meg som synes av det var dritdårlig lyd i stranglehold? Spessielt på skuddene. Og ja, sony bør skjerpe seg når det gjelder EU store. Skulle ikke være nødvendig å måtte ha en US konto. 9447201[/snapback] Ser ikke helt problemet. tar maks 5min og regge en US acc Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Det handler om prinsippet. vi fortjener det like mye som amerikanerne, de har vel faktisk solgt flere konsoller i europa, å vil de ha fornøyde kunder så må de tilfredstille deg med nye ting.. så enkelt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Mekket ein sammenligning av Stranglehold demoen på begge platformer i denne tråden; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=825692&st=20 Ang. lyden, eg kjørte lyden fra PS3 igjennom TV`en imens 360 fikk lyden igjennom optisk og inn i anlegget. Så der veit eg ikkje om det er noen forskjeller. Men når du sier det så syns eg likevel det var noe rart med skytelydene på PS3. Kan jo alltids sjekket ut seinere om eg gidder Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Bare meg som synes av det var dritdårlig lyd i stranglehold? Spessielt på skuddene. Og ja, sony bør skjerpe seg når det gjelder EU store. Skulle ikke være nødvendig å måtte ha en US konto. 9447201[/snapback] Ser ikke helt problemet. tar maks 5min og regge en US acc 9447228[/snapback] Det gjorde jeg samme dag som jeg kjøpte PS3en. Poenget mitt er at det ikke bør være nødvendig å gjøre det. Er dårlig gjort av sony å nedprioritere EU slik. F.eks tok det jo lang tid før DiRT demoen kom til EU, når den allerede hadde vært på US i noen uker. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Likte stranglehold demoen godt... Blir muligens CE kjøp ass.. Endret 7. september 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
Totto Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hvordan får man en US account? Må jeg lage en helt ny userID og følge fremgangsmåten som ligger på japanesepsn.com eller hva? Akkurat fått meg PS3 og kunne tenke meg litt mer enn det som er på EU store... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hvordan får man en US account? Må jeg lage en helt ny userID og følge fremgangsmåten som ligger på japanesepsn.com eller hva? Akkurat fått meg PS3 og kunne tenke meg litt mer enn det som er på EU store... 9449126[/snapback] Du lager ny bruker ja, og registrerer deg for Playstation Network, der setter du deg bare opp som USA i stedet, men husk at du trenger en amerikansk adresse og nummer. Lenke til kommentar
UGP Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 da dikter man bare opp en addresse og nummer da? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 da dikter man bare opp en addresse og nummer da? 9451490[/snapback] Les her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå