Gå til innhold

Nyheter på PSN EU&US Store


Tharos.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nice, mye heftig gun-fu i det spillet for å si det sånn. Likte 360 demoen svært godt, flaut utrolig bra mtp. at man kan ødelegge nesten alt i brettet også. Grafikken er jo ikkje heilt på topp pgal. dette da, men den duger svært bra etter min meinig.

9430992[/snapback]

Bra å høre :) Gleder meg til en demo av spillet. Men var det ikke snakk om at Rachet and Clank Future demoen var klar også? Skjønner ikke hvorfor de drøyer sånt. :hrm:

Lenke til kommentar
Skal visst også komme en demo av FIFA 08...

 

KILDE

9437288[/snapback]

 

Spørs nok om det stemmer dessverre:

 

"Several sites are reporting that the FIFA 08 demo for Xbox360 and Playstation 3 will be released tomorrow, Sept. 6. This is NOT true.

 

I’ve just been in contact with EA Sports and they can confirm that there won’t be any football demo released tomorrow. As I’ve previously written, you can expect the Next-Gen demo within the next couple of weeks."

 

www.fifa2008news.com

Lenke til kommentar
Bedre kontroller og er nesten fristet til å si at det kommer til å se bedre ut samt kjøre meir optimalt, men det veit vi jo ikkje enda :p

 

Er vel gammel vane for ein si :roll:

 

:p

9439754[/snapback]

 

 

kontrollene er digge nok.. men liker ikke analogene så spredt, men jeg har da spilt ps i 11 år:p så er vant til ps kontrollen, så hater jeg piltastene på xbox kontrollen. btw helt off topic, hvilke 360 spill er verdt å ha, exclusives altså. får boksen neste uke.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...