Coffey Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Gratis førjulsgave fra Sony? 9409122[/snapback] Åhåhåhå, blir nok ikke gratis nei Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Gratis førjulsgave fra Sony? 9409122[/snapback] Åhåhåhå, blir nok ikke gratis nei 9409791[/snapback] Siste uttalelse sa de vel at det ble gratis, men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 GT4 Prolouge kostet vel rundt 300,- kr når det kom ved juletider, så tviler sterkt på at det blir gratis - hadde selvsagt ikke gjort noe om det ble tilfelle Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Er vel avkreftet at Prologue blir gratis eller Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det de sa nå på konferansen var at dette var et uoppklart spørsmål, som de ikke ville si noe om nå. Ville jo være merkelig i mine øyne å la det bli gratis, men om ledelsen i Sony mener det er verdt å betale regningen for å trekke enda fler til konsollen skal ikke jeg klage. At Polyphony skal ha betalt for slit og arbeid er jeg ikke i tvil om. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det de sa nå på konferansen var at dette var et uoppklart spørsmål, som de ikke ville si noe om nå. Ville jo være merkelig i mine øyne å la det bli gratis, men om ledelsen i Sony mener det er verdt å betale regningen for å trekke enda fler til konsollen skal ikke jeg klage. At Polyphony skal ha betalt for slit og arbeid er jeg ikke i tvil om. 9413972[/snapback] Å, herregud, TENK om det blir gratis Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Har mine tvil, vil tippe en 70/30 odds. Det sagt, noen som aner hva vi kan vente oss til torsdag? Har veldig lyst på en litt ordentlig oppdatering til EU-store, forstår ikke hvorfor den skal henge så veldig langt etter, så og si alt som er ute i US-store kunne fint blitt lagt ut på EU uten problemer. Skaper kun frustrasjon ... Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Siden det er snakk om 2 versjoner; en på Bd og en på PSN, da blir det vel den på PSN som blir gratis isåfall, og den på BD som koster penger (siden den skal ha skademodell osv.) Har riktignok mine tvil til at det blir gratis, men har tatt feil før Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Blu-Ray Disc;) Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) å;P hvis begge kommer til å koste penger, og samme pris, kommer eg til å kjøpe i butikken. Endret 3. september 2007 av Narrie Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Confirmed PSN dates for you guys… MotorStorm Coyote Revenge 06/09 Vehicle Sets 1 13/09 Vehicle sets 2 27/09 Heavenly Sword Making of and anime part 4 6/09 Heavenly Sword Making of and anime part 5 13/09 Lair trailer #3 6/09 LocoRoco Cocoreccho trailer 13/09 inFamous trailer 13/09 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Faen blir det av Wipeout 2097 da? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Faen blir det av Wipeout 2097 da? 9420776[/snapback] Jepp, savner det jeg også. Må vel også bli på tide med en Haze-demo Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ja alt nytt er godt nytt, som regel ihvertfall når det gjelder PSN Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ja alt nytt er godt nytt, som regel ihvertfall når det gjelder PSN 9420835[/snapback] Haha, du kan ikkje påstå det etter dei EA Sports-demoane :!: :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Eller elle dei fantastiske trailerene, på trailere og atter fleire trailere. Sikker på at MP har fått fleire demoen den siste mnd, enn det PSN har fått totalt Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Eller elle dei fantastiske trailerene, på trailere og atter fleire trailere. Sikker på at MP har fått fleire demoen den siste mnd, enn det PSN har fått totalt 9421923[/snapback] Jeg tror folk flest er fornøyd med PSN. Har man 360 fra før av er det vel kanskje litt nedtur, men kommer man rett fra PS2 er jo overgangen helt fantastisk. Men for all del, ser gjerne at det kommer mer demoer og spill, selv om det ikke har vært så ille akkurat den siste måneden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ja jøss, syns Sony har gjort det veldig bra eg med PSN, for all del. Men det er som du sier, for de av oss som har blitt så bortskjemt med godsaker på Market Place over lang tid så ligger listen litt høgere Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Coyote Revenge, tilleggspakke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå