Nevnarion Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Til dere som netopp har fått dere en PS3. Lag dere en amerikansk PSN konto også. Det ligger mye på US Store som ikke EU Store har. Hvordan gjør man dette? Er det bare å velge US som land i stedet for Norge? Og kan jeg spille det jeg laster ned fra US-konto på min hovedkonto? Ja, og ja. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Takk. Forsatt god jul og god natt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Takk ja Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg finner ikke Super Street Fighter II Turbo HD Remix i online-butikken, trodde det spillet kom ut for en stund siden? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Tror dere Silent Hill spillene vill bli lagt ut som nedlstbart? ligger dem på US store kansje? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Det gjør de ikke. Men tror ikke de kommer heller..... Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg finner ikke Super Street Fighter II Turbo HD Remix i online-butikken, trodde det spillet kom ut for en stund siden? ligger ikke det på US-store da ? føler jeg har sett det der 100 ganger.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 Det gjør da det? Eg har nå sett det der ofte. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 Hvordan laget dere US psn acount? er komt til der eg må skrive inn adresse og post nummer, har ikkje peiling på slikt i USA, og får bare melding om at det må være ekte :/ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 Finnes noe tråder om det her...bare å leite...er bare å skrive en fake addresse... Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 Hvordan laget dere US psn acount?er komt til der eg må skrive inn adresse og post nummer, har ikkje peiling på slikt i USA, og får bare melding om at det må være ekte :/ Prøv denne: Street adress1: Canal street 273 Street adress2: Street Adres 3: City: New York State: New York Postal code: 10013 Ellers kan du sjekke denne tråden på psforum: http://www.psforum.no/forum/f11/help-amerikansk-konto-2484/ Ser at enkelte har brukt Beverly Hills 90210 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg finner ikke Super Street Fighter II Turbo HD Remix i online-butikken, trodde det spillet kom ut for en stund siden? ligger ikke det på US-store da ? føler jeg har sett det der 100 ganger.. Jeg har ikke amerikansk konto Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Når det nå dukker opp et Street Fighter Alpha-spill til PS1 på EU store mistenker jeg nesten at årsaken til forsinkelsen for Super Turbo er at de vil selge et par kopier av førstnevnte .. Uansett funker det utmerket å skaffe seg HD Remix fra US. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Noen som vet om MGS 1 er på Japansk PSN? (Eller noen andre PSN for den saks skyld) EDIT: Nvm, fant det. Men noen som har kjøpt det på Japansk PSN og har klart å spille det? Eller blir det for vanskelig når alt er på japansk osv.? Endret 6. januar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Noen som vet hva som kom/kommer i dag? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 For dere som lurer på Skate 2 demo. Den kommer ikke før den 15, så vi må vente en ekstra uke Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 finnes det en oversikt over demoer lagt ut på store'n? må si det virker litt uoversiktlig der inne... hadde vært greit med en liste på nettet over hva som er tilgjengelig av spill/demoer/film... har dere forslag til hvilke demoer jeg burde prøve? alle typer spill... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Har du sjekket førsposten? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) På grunn av mangel på tid kan jeg dessverre ikke ta på meg å oppdatere førstepost lengre. Har skrevet det samme til moderator, så kanskje kan noen opprette en ny tråd eller noe slikt. Får sikkert høre fra en moderatoro snart. Endret 12. januar 2009 av Tharos. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Då er det berre å takke Tharos. for innsatsen han har lagt ned for å halde tråden oppdatert så lenge. Når det gjeld den vidare utviklinga av tråden er det har eg nokre moglege alternativ. 1. Nokon andre tek på seg ansvaret og opprettar ein ny tråd, og held den oppdatert. 2. Denne tråden fortsetter og blir oppdatert ein moderator (viss nokon har tid, eg kan kanskje gjere det). 3. Denne tråden fortsetter, men blir ein rein diskusjonstråd der førsteinnlegg ikkje blir oppdatert. 4. Kanskje vi kan opprette ei side på wiki.diskusjon.no som blir oppdatert med siste nytt. Då kan denne tråden fungere som ein diskusjontråd. Kom gjerne med innspel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå