Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Nyheter på PSN EU&US Store

Tharos.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan laget dere US psn acount?

er komt til der eg må skrive inn adresse og post nummer, har ikkje peiling på slikt i USA, og får bare melding om at det må være ekte :/

Prøv denne:

Street adress1: Canal street 273

Street adress2:

Street Adres 3:

City: New York

State: New York

Postal code: 10013

Ellers kan du sjekke denne tråden på psforum: http://www.psforum.no/forum/f11/help-amerikansk-konto-2484/

Ser at enkelte har brukt Beverly Hills 90210 :D

Lenke til kommentar

Noen som vet om MGS 1 er på Japansk PSN? (Eller noen andre PSN for den saks skyld)

EDIT: Nvm, fant det. Men noen som har kjøpt det på Japansk PSN og har klart å spille det? Eller blir det for vanskelig når alt er på japansk osv.?

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Då er det berre å takke Tharos. for innsatsen han har lagt ned for å halde tråden oppdatert så lenge. :)

Når det gjeld den vidare utviklinga av tråden er det har eg nokre moglege alternativ.

1. Nokon andre tek på seg ansvaret og opprettar ein ny tråd, og held den oppdatert.

2. Denne tråden fortsetter og blir oppdatert ein moderator (viss nokon har tid, eg kan kanskje gjere det).

3. Denne tråden fortsetter, men blir ein rein diskusjonstråd der førsteinnlegg ikkje blir oppdatert.

4. Kanskje vi kan opprette ei side på wiki.diskusjon.no som blir oppdatert med siste nytt. Då kan denne tråden fungere som ein diskusjontråd.

Kom gjerne med innspel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...