Crazy Joe Davola Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Noen som vet om det vil komme en demo av Midnight Club: LA snart? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Er det mange PS1 spill man kan kjøpe og laste ned? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Er det mange PS1 spill man kan kjøpe og laste ned? Kan du ikke logge deg på og se selv? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Nei, har ikkje PS3 enda^^ Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Er det mange PS1 spill man kan kjøpe og laste ned? PS1-spill på EU Store nå: Bishi Bashi Special Command and Conquer Command and Conquer Red Alert Command and Conquer Retaliation Cool Boarders Crash Bandicoot Crash Bandicoot 3: Warped Crash Team Racing Destruction Derby Driver Everybody's Golf 2 Fade to Black G-Police International Track & Field Jet Rider Jet Rider 2 Jumping Flash Kula World MedEvil Populous The Beginning Rayman Reel Fishing SimCity 2000 Spin Jam Street fighter Alpha Warriors' Dreams Street Skater Syndicate Wars Syphon Filter Syphon Filter 3 Theme Hospital Theme Park Tom Clancy's Rainbow Six WipEout Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Oi, det var såpass mange. De fleste her er faktisk veldig gode spill også. Hva ligger ca prisen på. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 PS1-spillene koster fra rundt 40-59 kr pr stk. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Ouch, da ser det ut som jeg må ut med enda mer penger Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Legger dem fortsatt ut nye? håper Spyro 2 blir lagt ut Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Det blir stadig lagt ut nye ja, men syns det har kommet færre det siste. Men håper de kommer med noen skikkelig godbiter snart. Final Fantasy VII - IX og Metal Gear Solid hadde vært toppers. Har også et lite håp om at de kan legge ut Klonoa en gang. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Legger dem fortsatt ut nye? håper Spyro 2 blir lagt ut Må nok desverre si at det er lite sansynlig. Det var ute en liten periode. Men så ble det trukket tilbake pga lydproblemer i mellomsekvenser. Kjøpte det brukt på gamestop og skulle prøve det orginalt i PS3en min. Det gikk like dårlig som den nedlastede versjonen. Så da ble det til at jeg kjøpte meg et PS1 minnekort og spilte gjennom det på dama sin PS2. Utrolig gøy spill. Nå spiller vi gjennom 3ern. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Fikk playstation 3 i går, og har satt den opp og alt. råbra maskin men, er dte neo egen kategoru for demoer og slikt? syns det var litt rotete i playstation storen der Endret 25. desember 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Fikk PS3 på julaften jeg også, laget meg PSN og prøvd div nå. *Mine innlegg* Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Til dere som netopp har fått dere en PS3. Lag dere en amerikansk PSN konto også. Det ligger mye på US Store som ikke EU Store har. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Takk for tipset! Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Ligger ikke LBP der som full game? Finner bare 2 tileggspakker der. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Kommer mortal kombat vs dc universe på US/EU psn i nermeste framtid? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Er ikke Gt5p Demoen tilgjengelig på US\EU-Store anymore? Er den absolutt umulig å få tak i? Lyst på å ha noe og gjøre når jeg får G25 Har ikke penger (jada, 249,- er noe jeg ikke har) til spillet nå Edit: Fant ut at jeg kunne gå på "View Downloads" i PS store Endret 29. desember 2008 av Applebee Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Til dere som netopp har fått dere en PS3. Lag dere en amerikansk PSN konto også. Det ligger mye på US Store som ikke EU Store har. Hvordan gjør man dette? Er det bare å velge US som land i stedet for Norge? Og kan jeg spille det jeg laster ned fra US-konto på min hovedkonto? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå