tc47 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Blir kjøp med stor K her. Har hatt demoen siden jeg fikk mail fra Sony om det for en måned siden eller noe, er faen meg sykt. Ikke bare spillet, men lyden i 5.1 osv var helt villt digg. Gleder meg som en liten unge! Er mye å kjøpe nå til høsten da! Btw, dere som har kjøpt på USA/UK store med norsk kort, bruker dere samme "billing address" som dere laget opp når dere laget kontoen på UK/US? Eller skriver dere den ekte addressen deres som billing address siden det er jo den som tilsvarer kortet? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Btw, dere som har kjøpt på USA/UK store med norsk kort, bruker dere samme "billing address" som dere laget opp når dere laget kontoen på UK/US? Eller skriver dere den ekte addressen deres som billing address siden det er jo den som tilsvarer kortet? brukte en tilfeldig adresse jeg fant på google... De kan ikke sjekke addressen på korthaver opp mot kortet ditt så det er irrelevant Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 MotorStorm 2 demo på UK Store. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Btw, dere som har kjøpt på USA/UK store med norsk kort, bruker dere samme "billing address" som dere laget opp når dere laget kontoen på UK/US? Eller skriver dere den ekte addressen deres som billing address siden det er jo den som tilsvarer kortet? brukte en tilfeldig adresse jeg fant på google... De kan ikke sjekke addressen på korthaver opp mot kortet ditt så det er irrelevant k thanks Lenke til kommentar
Candey Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Noen som har lastet ned Socom Confrontation? Det ligger nå ute for nedlastning på US store! Lenke til kommentar
aman Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ja jeg har lastet det ned.. Har litt problemer med å få innstallere det, så har ikke fått spilt det enda... Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Noen som kommer inn på ps store? Får feilmelding hele tiden. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Prøvde akuratt på PSP'en, men kom ikke inn der.. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Noen som kommer inn på ps store? Får feilmelding hele tiden. Samme problem her."An error has occuperd" og noen tall kommer opp hos meg Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ifølge Community Manager MusterBuster på PS-forumet, er det snakk om "emergency maintenance". Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hmm..emergency...what could that beeeeeee Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ryktet på internett sier at noen hadde funnet en bug som gav deg gratis penger i walleten din på psn-storen, derfor emergency maintenance... Står litt om det her: http://blog.us.playstation.com/2008/10/16/...ed-maintenance/ Lenke til kommentar
aman Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Da ser det ut som de har fikset det:) Noen som vil spille med noen norske kan dere adde meg nick: aman- Lock and load:) Endret 17. oktober 2008 av aman Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Noen som har testet Valkyria Chronickles? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Synes Socom var dårlig... Hvordan aimer man nøyaktig? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Valkyria fallt overhodet ikkje i smak her i gården, var ikkje slik eg hadde sett for meg kampsystemet akkurat. Motorstom 2 var ogsåe veldig lite givende. Tok eit spontankjøp på Socom da Så får vi se om det er noe tess. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Noen som vet om Driver2 kommer til en eller annen PS Store? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg gidder ikke lage en tråd for denne nyheten, men Jesus Kristiansen. Den der SKAL kjøpes! :!: (For dem som ikke orker trykke på linken, David Hasselhoff kommer som tilleggspakke i PAIN. Og han har covret Culture Clubs "Do you really want to hurt me" til spillet. Hva mer kunne man egentlig ønske?). Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Haha. Og btw, så Smackdown vs. Raw 2009 demo på PSN. Oooog et par andre ting til som jeg ikke husker nå, Men det var ihvertfall noe nytt, så rart at ingen kom en liten vanlig update i tråden Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Det trengs ikke, siden jeg var urovekkende tidlig ute med å oppdatere førsteposten i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå