StiSor Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Kanskje du heller burde lese tråden? Å lese en tråd på xx antall sider for å se hva som er nytt på PSN idag er litt drøyt da Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) 122 sider er ikke med det som er nytt IDAG heller. Og førsteposten inneholder alt du trenger å vite Endret 12. september 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Mente selvsagt ikke at han skulle lese hele tråden. Er da vanlig at man leser de siste innleggene slik at man vet hva det er snakk om. Hadde han gjort det ville han skjønt at det ikke hadde kommet på EU store. Dette siden det som sagt ble sagt 4 innlegg før mitt at EU store oppdateringen ble utsatt til fredag. *sukk* Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 04.09.08:EU-store: NHL 2K9 Demo Pure Demo HAZE DESTRUCTION PACK Warhawk™ Triple Combo Pack SOULCALIBUR WALLPAPER 01 SOULCALIBUR WALLPAPER 02 SOULCALIBUR WALLPAPER 03 SOULCALIBUR WALLPAPER 04 ----------------------------------------------------------------------- Skjønner ikke hvor dere finner den Pure demoen, jeg finner den ikke på PSN Quoter meg selv her nå, HVOR finner jeg Pure demoen på EU-PSN? Er det ingen snille gutter eller jenter som kan gi meg et svar på dette? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Tror bare det er en typo. Pure ligger nok på us store. Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 og UK tror jeg Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Fy faen jeg har vært lenge borte fra playstation, plutselig hadde quest for booty kommet ut også! :O Herregud! xD Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 04.09.08:EU-store: NHL 2K9 Demo Pure Demo HAZE DESTRUCTION PACK Warhawk™ Triple Combo Pack SOULCALIBUR WALLPAPER 01 SOULCALIBUR WALLPAPER 02 SOULCALIBUR WALLPAPER 03 SOULCALIBUR WALLPAPER 04 ----------------------------------------------------------------------- Skjønner ikke hvor dere finner den Pure demoen, jeg finner den ikke på PSN Quoter meg selv her nå, HVOR finner jeg Pure demoen på EU-PSN? Er det ingen snille gutter eller jenter som kan gi meg et svar på dette? Auau, min feil. Jeg kopierte fra et nettsted som tydeligvis har gjengitt UK-Store. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 så at de hadde lagt ut alle låtene til rockband på eu nå så kan ikke være lenge til release Lenke til kommentar
SanStian Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Flere som har problemer med den nye banen på PAIN? Har innstallert den nye updaten inne på spillet, samt den nye banen, men når jeg skal spille kommer det bare feilmelding Lenke til kommentar
Gjest Solsviken Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Flere som har problemer med den nye banen på PAIN? Har innstallert den nye updaten inne på spillet, samt den nye banen, men når jeg skal spille kommer det bare feilmelding Nei dette fungerer utmerket hos meg. Kanon artig bane forresten Men noen som vet om det kom noe i dag ? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) STEIKE! Fader så mye gromt på PSN denne uken da ! - Wipeout HD - Megaman 9 - Buzz Videogame pack - Burnout: legend - Burnout: Dominator - Burnout: Paradise 250KRONER!! ( synd for alle butikkene som betalte mer enn 250kroner i innkjøpspris ) OG ikke minst fallout3 theme! Endret 25. september 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 HAR MEGA MAN 9 KOMMET????!!!! Ååååååhhhh! Det er alt for lenge til jeg skal hjeeeem fra joooooobb! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Når er det mirrors edge demoen kommer? Mener jeg iallefall leste at de som har forhåndsbestilt får demo i morra... Lenke til kommentar
Gojira Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Skuffende at det ikke har kommet en PES2009 demo enda. Skulle gjerne ha testa det asap da Fifa er rundt hjørnet. Det blir i det minste Wipeout. Hyggelig gjennsyn - Gojira Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Skuffende at det ikke har kommet en PES2009 demo enda. Skulle gjerne ha testa det asap da Fifa er rundt hjørnet. Det blir i det minste Wipeout. Hyggelig gjennsyn - Gojira PES2009 demo på torsdag 2 oktober. Se her. Samtidig dag som fifa 09 slippes, helt tåpelig spørr du meg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ja det er det. Men er egentlig greit, skal kjøpe Fifa UANSETT så får bare teste demoen til PES litt for å se om det faller i smak. Tviler, PES 2008 var direkte ekkelt Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Skuffende at det ikke har kommet en PES2009 demo enda. Skulle gjerne ha testa det asap da Fifa er rundt hjørnet. Det blir i det minste Wipeout. Hyggelig gjennsyn - Gojira PES2009 demo på torsdag 2 oktober. Se her. Samtidig dag som fifa 09 slippes, helt tåpelig spørr du meg. Kanskje ikke? Tenk om demoen er så ævsåm at det bare danker ut salgene til Fifa 09? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå