piccolo Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Vet ikke hvor jeg skal poste det så jeg poster det her. Jeg har glemt passordet til min PSN konto og jeg vet ikke hvordan jeg får tak i det igjen. Det finnes ikke noe form for "glemt passord: få det på e-mail". Problemet er at jeg vil endre/fjerne kredittkortet mitt fra kontoen slik at ikke alle bare kan gå inn på PS Store og kjøpe hva de vil, eller at ting og tan blir trukket ifrå automatisk. Ver så snill og hjelp. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Vet ikke hvor jeg skal poste det så jeg poster det her. Jeg har glemt passordet til min PSN konto og jeg vet ikke hvordan jeg får tak i det igjen. Det finnes ikke noe form for "glemt passord: få det på e-mail". Problemet er at jeg vil endre/fjerne kredittkortet mitt fra kontoen slik at ikke alle bare kan gå inn på PS Store og kjøpe hva de vil, eller at ting og tan blir trukket ifrå automatisk. Ver så snill og hjelp. Er det mange som har tilgang til det da..når ikke du engang husker passordet. Og er det ting og tang som blir trukket fra kortet automatisk da?? Det er ikke meg kjent vertfall..... Lenke til kommentar
piccolo Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Slik det er nå så er det bare å gå innpå PS Store og trykke "Purchase" og vips så har noen kjøpøt noe. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Ja...sålenge de sitter med din ps3 maskin, i DITT hus så...er det mange som gjør det eller? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Btw, demoen av Pure ligger ikke på den norske storen, dog ligger den på UK, kommer sikkert på US senere i dag... Laster iallfall ned, virker som en verdig utfordrer til motorstorm Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg ser at det er veldig, veldig lenge siden førsteinnlegget har blitt forandret. Du vurderer ikke å bare ha den siste ukens oppdatering da, og heller bare fjerne den evige listen med det som er på butikkene? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Hehe, jeg venta på at noen skulle si fra, men det tok mye lengre tid enn jeg trodde. Grunnen (om noen lurer på det) til at jeg ikke har oppdatert på en lang stund er arbeid, og mer spesifikt arbeidstid. Jeg tenkte å etteroppdatere alt som har kommet, når jeg snart får mer tid. Men du har en god ide der, Caffeinbunny. Mye av det på lista er sikkert fjerna eller forandra, i tillegg til at alt er annerledes med det nye utseende på sjappa. Så om all say "I" går jeg gjerne til å bare legge ut siste oppdatering, eller kanskje ha et par-tre uker stående. Enklere for meg i alle fall. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) "I" Litt kjedelig oppdatering denne uken. Håper wipe-out dukker opp om ikke så lenge. (epleptikerne kan ta seg en bolle! I kid, i kid! I love you guys) Endret 4. september 2008 av Snerk Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 "I" Si at du tar de to siste ukene, også tar du både EU og US. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Pure var faktisk artige saker.. grafikken var nivå over Motorstorm, mykje meir realistisk lyssetting.. anbefales:) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Bare den R1 L1 superstylehightechuberduper triksingen var bare noe tull. Man får jo ikke noe annet enn boost for et så risikabelt triks :/ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Pure var litt morro, men all den boost jagingen med masse rare moves ble bare litt for dumt for min del.Vet ikke om andre synes det eller om det er bare meg som begynner å bli gammel... Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Finner ikke Pure på PSN jeg Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Finner ikke Pure på PSN jeg Sjekk på US, der lasta jeg ifra. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Fifa 09 og Pro Evolution Soccer 2009 demo kommer begge neste uke, 11.9. Glimrende! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 MEN! Tharos. Siden det nå har blitt veldig forenklet, du skal ikke bare dele inn nyhetene mellom demoer, trailere og add-ons, da? Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) 04.09.08:EU-store: NHL 2K9 Demo Pure Demo HAZE DESTRUCTION PACK Warhawk™ Triple Combo Pack SOULCALIBUR WALLPAPER 01 SOULCALIBUR WALLPAPER 02 SOULCALIBUR WALLPAPER 03 SOULCALIBUR WALLPAPER 04 ----------------------------------------------------------------------- Skjønner ikke hvor dere finner den Pure demoen, jeg finner den ikke på PSN Endret 11. september 2008 av Entertainment Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå