Enigma123 Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Noen som vet hva som kommer i dag? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Kommer sikkert ikke no stort no.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Kommer sikkert ikke no stort no.. Fordi? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Fordi jeg syns aldri det kommer no helt stort på PS storen, derfor. Kan jo hende det kommer no bra no da. Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Playable Content * Secret Agent Clank demo for PSP (free) Add-on Content * Civilization Revolution "The Mythic" Wonders and Artefact pack (£0.69/€0.99) * Guitar Hero III "Interscope" Track pack (£3.99/€5.99) Videos * Dead Space "Loved Ones" trailer * Movement Episode 3, part 2 "Milan" (8 videos) http://www.ps3fanboy.com/2008/08/07/europe...for-august-7th/ Ikke verdens hefigste oppdatering, men PSN høsten blir bra. Nærmer seg jo Ratchet & Clank: Quest for Booty Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Driver til PSN Driver folkens.. eg har original spillet til ps1 liggende i hylla, men sikkert mange som har savna denne tittelen her:) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Driver var eit vendepunkt for meg tilbake på PS1. Eg har ikkje ord på kor mange timer eg og kompiser brukte på den tittelen. Synd det gjkk nedover med serien. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Driver til PSN Driver folkens.. eg har original spillet til ps1 liggende i hylla, men sikkert mange som har savna denne tittelen her:) På US? Lenke til kommentar
goggys Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Ikke verdens hefigste oppdatering, men PSN høsten blir bra. Nærmer seg jo Ratchet & Clank: Quest for Booty Og ikke minst Bionic Commando Rearmed som er det er bekreftet at kommer neste uke! Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Si meg, skulle ikke Wipeout HD komme ut en gang i juli? Eller er det noe jeg har gått glipp av her? Jeg vil ha Wipeout HD! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=193765 Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 WTF, jeg visste ikke at de kjørte spill gjennom eplepsi-test. Wipeout HD støyk denne testen så det sang. Jeg ser for meg at horder av folk ligger og vrir seg i spasmer etter noen minutter med spillet. F**n, nå fikk jeg enda mer lyst på det. Takk for svar forresten. Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Fikk plutselig lyst på det jeg og, må ha vært en fryd for øyet. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Rett å slett helt jævlig. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Noen som kan forklare meg hvordan jeg får sett LittleBigPlanet traileren det er reklame for i den info scrollbaren ? (information board greia..) Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Bionic Commando Rearmed blir forsinket for PSN for Europe. Amerika og USA releasen kommer som planlagt til torsdag. http://www.psbeyond.com/news/Bionic-Comman...or-PSN.834.html Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Lurer på hvordan Blast Factor og Geometry Wars kunne komme gjennom en epilepsitest, men ikke Wipeout HD. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Bionic Command: Rearmed kommer idag til US PSN, $9,99 9,4 hos ign, http://ps3.ign.com/dor/objects/14228707/bi...iew_080808.html Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Kommer det ikke en demo av Star Wars spillet i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå