langkaas Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Lagde meg akkurat en australsk account laster ned race driver grid og Bourne nå Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Muse Track Pack skulle komme på Marketplace og PSN idag, anyone seen it? USA folket har fått den allerede. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Ja, jeg så Muse Track Pack på både US og EU. Og Def Leppard. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Wow! For en oppdatering: Full Games WipeOut Pure PLA (PSP) C&C Red Alert (PS1) Dark Mist Demos Overlord Demo Game Packs PixelJunk Monsters: Encore Everybody's Golf Extra Characters: Gloria and Alex Trailers Burnout Paradise Trailers Brothers In Arms Trailer 2 Haze TV AD Trailer Themes Pain Themes Eye of Judgment Themes Warhawk Themes Overlord Theme + wallpapers Endret 15. mai 2008 av Nimrad Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Hva er overlord, har ikke hørt et pip om det... Var forsåvidt bra mengde content, men det var dårlig innhold... Men ser at the sixth axis skriver at dark mist er sykt bra, noen som har spillt det? Endret 15. mai 2008 av vegavnil Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hæh, WipeOut Pure PLA (PS1)? Er det PSP-spillet porta til PS1/PS3? I såfall er dette et sikkert kjøp. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Liiten skrivefeil, det er nok PSP. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Red Alert, nice! Gidda aldri å laste ned Command & Conquer, men tenkte at hvis Red Alert kom, så skulle jeg gå til innkjøp. Blir litt nostalgispilling i kveld da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 hva er overlord? noen som gadd å prøve den? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Overlord: http://www.gamer.no/artikler/overlord/40884 Lenke til kommentar
Mhy Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Overlord var en utrolig artig demo, tror nok det blir innkjøp ja, satt bare å gliste for meg selv igjennom hele demoen Endret 15. mai 2008 av Mhy Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Søren at Lego Indiana Jones demoen ikke kom! Men men, det var da en god oppdatering alt i alt Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Overlord var en utrolig artig demo, tror nok det blir innkjøp ja, satt bare å gliste for meg selv igjennom hele demoen What he said. Endret 15. mai 2008 av Cerb89 Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Playable contentDragon Ball Z: Burst Limit demo (free) Overlord: Raising Hell demo (free) Add-on content Hot Shots Golf "Alex" Character ($1) Hot Shots Golf "Gloria" Character ($1) Rocketmen: It Came From Uranus ($5) Rock Band DLC (listed after the break) 21 Karaoke Revolution tracks (check the PlayStation Blog for the full list) SCEA has got the hang of decent updates and this one is no exception. Nothing special, but they can't be every week, can they? Katastrofedårlig på us psn... Fikk EU store faktisk den beste updaten, times have changed... EDIT: Er dog ikke hele: http://blog.us.playstation.com/2008/05/15/...tore-update-34/ Endret 15. mai 2008 av vegavnil Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Funker Red Alert med bluetooth mus? Er det verdt å laste ned for å spille med Six-Axis? Og viktigst, har dere en bra mus å anbefale? :!: Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Noen som har kjøpt og testa Dark Mist? Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 likte godt overlord. rart at jeg ikke har hørt noe om det før. gratulerer med dagen foresten!! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Sliter med PSstore nå, får ikke godkjent Visa kortet mitt som jeg har brukt tidligere. Får ikke overført penger. Og når jeg skulle slette det og legge det inn på nytt får jeg at kortinformasjonen er gal, selv om det er kortet jeg bruker daglig. Noen andre? Lenke til kommentar
goggys Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Noen som har kjøpt og testa Dark Mist? Ja, og jeg likte det veldig godt. Grafikken er veldig fin og fargerik, og gameplayet er utrolig tilfredstillende. Føles litt som et gammelt NES spill. Eneste negative er at man ikke kan save, og hvis man dør må man gjøre levelen på nytt. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Ja jeg ble skuffet over ingen mulighet til å save i dark mist. Spillet er faktisk ganske underholdene, men ikke nok til at jeg gidder å runde det i én setting. Synd. Enda et litt unødvendig psn kjøp fra min side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå