XDamage Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) WTF?? Alle PD videoene linker til SDTV versjonen av Iron Man traileren... Jaja, blir vel fikset snart. Traileren var jo ganske kul i alle fall. EDIT: Nå er de borte, går utifra at oppdateringen er rett rundt hjørnet nå. EDIT 2: Da var de fikset. Nesten 3,4 GB med videoklipp fra Playstation Day ++ Endret 8. mai 2008 av XDamage Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 2 demoer? hvilken da? var det ikke noe med bourne conspiracy eller noe? også en til? har ihvertfall lyst å prøve bourne siden jeg likte filmene, selvom jeg vet at det er godt mulig at spillet kan suuuuge Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Skal komme Bourne demo og Race Driver: GRID demo. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Bourne Demo sucks Søren, trodde den var middelt i det minste... jaja, GRID demoen er kanskje bra... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Bourne Demo sucksSøren, trodde den var middelt i det minste... jaja, GRID demoen er kanskje bra... haha da hadde jeg vel rett da håper at GRID demoen er bra! har de kommet ut nå på EU/US store? Lenke til kommentar
Mhy Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Bourne Demo sucksSøren, trodde den var middelt i det minste... jaja, GRID demoen er kanskje bra... Ikke alle er enige i det da Bourne Jeg skal ivertfall teste den selv først Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Hmm, race driver grid er ute på psstore, men ikke bourne Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Hmm, race driver grid er ute på psstore, men ikke bourne faen! har jo mer lyst å teste bourne. typisk dette her Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Bourne er kun oppe på Aussie store, i SCEE landene... http://community.eu.playstation.com/playst...ng&page=238 EDIT: Laster ned nå, mekket en aussie account Endret 8. mai 2008 av vegavnil Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Bourne er kun oppe på Aussie store, i SCEE landene... http://community.eu.playstation.com/playst...ng&page=238 EDIT: Laster ned nå, mekket en aussie account aussie account? har laget US men det var med en liten guide. fant du en guide eller er det ganske lett å prøve seg med addres/tlf. nr osv.? si ifra hvordan du gjorde det er du snill Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Bare lag ny bruker, så går du på sign up for ps network, følger instruksene der og setter inn random navn og alt det der, så gikk jeg inn på google og søkte på melbourne address, så kom det noen adresser, skrev dem inn, da funket alt Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Bare lag ny bruker, så går du på sign up for ps network, følger instruksene der og setter inn random navn og alt det der, så gikk jeg inn på google og søkte på melbourne address, så kom det noen adresser, skrev dem inn, da funket alt sounds good prøver det snart.. si om du likte bourne eller ikke når du får prøvd det da Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 nice, heldig! gleder meg til å få alt klart og begynne downloaden Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Adresse så dere slipper å leite. Mr S Tan 200 Broadway Av WEST BEACH SA 5024 AUSTRALIA Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Likte menyen, hehe. Grafikken i spillet var heller dårlig, fikk litt filmfølelse, og hand to hand combaten var bra med raske bourne bevegelser, men var ikke alltid lett å se hvor jeg skulle... Middels spill, ikke akkurat et kjøp, men fin demo EDIT: Var forsåvidt 3 levler, ikke gale for en demo å være Endret 8. mai 2008 av vegavnil Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Likte menyen, hehe. Grafikken i spillet var heller dårlig, fikk litt filmfølelse, og hand to hand combaten var bra med raske bourne bevegelser, men var ikke alltid lett å se hvor jeg skulle... Middels spill, ikke akkurat et kjøp, men fin demo ok ikke så ille det. er på 12% nå, lastet ned litt treigere fra aussie account. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Laster ned Bourne demo nå. Grid var ikke så dårlig faktisk. Bra grafikk og skademodelering, men ræva handling. Ble aldri komfortabel med styringen og det ødela alt for min del. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Bourne var veldig gøy Egentlig var slossingen det beste med spillet, kjøring dårligst, så kommer skyting med elendig lyd. Button tasting er veldig gøy. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Slossingen var veldig gøy, blir nok enda bedre når en lærer seg comboene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå