Istapp Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hvor/hvordan laster jeg ned Nucleus på PS Store? Ser bare "Starter Pack". Har skaffet full versjonen nå. Den var rett og slett fraværende sist jeg sjekket. Kult spill. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Noen anelse om hva som kommer i morgen? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 har kommet noe møl nå Rett som du sier no møl som har kommet.. Savner noen kule demoer nå Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg savner Bad Company demo </3 Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg savner Bad Company demo </3 Meg å Ikke så alt for lenge til det kommer ut da Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Har Dice sagt noe om demo til BFBC? Utales Dice som terning eller Dise sånn nesten norsk egentlig? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Har Dice sagt noe om demo til BFBC? Utales Dice som terning eller Dise sånn nesten norsk egentlig? Som Dice Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 tror ikke det kommer en demo. dice, er en forkortelse. så det blir egentlig D.I.C.E Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Det er en forkortelse ja, men de kaller seg det. Det uttales DÆIS. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Dark sector var dårlig ass... Skuffet... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 The updates will go live on Tuesday and Thursday PS3 Demos on 6th May Condemned 2 Haze PS3 Demos 8th May Bourne Conspiracy Race Driver: GRID Endelig kan jeg teste Haze, er litt usikker om jeg skal ha spillet, så da er en demo passende! Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 The updates will go live on Tuesday and Thursday PS3 Demos on 6th May Condemned 2 Haze PS3 Demos 8th May Bourne Conspiracy Race Driver: GRID Endelig kan jeg teste Haze, er litt usikker om jeg skal ha spillet, så da er en demo passende! Samme her. Men Condemned 2 demoen har vært ute en stund da...på US Store. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 deilig demoer der (med unntak av condemned 2 siden den har vært ute lenge på US store). har jo lyst å prøve bourne og GRID, og Haze mer enn noe annet så dette blir bra! Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg har på følelsen at Haze ligner for mye på Timeshift(med unntak av å stoppe tiden), og det kan jo ikke love bra... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Så legger du til en genial coop og noen hissige kjøretøy Lenke til kommentar
kdog Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Noen som vet klokkeslett for oppdateringen? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Regner med det blir på kvelden en gang, etter at Playstation Day har åpnet. Ellers kommer det følgende innhold: Content published on PSN (for PS3) May 6, 2008 Game Demo: Condemned 2 Game Demo: Haze Full Game: Street Skater Full Game: Blast Factor Advanced Full Game: High Velocity Bowling Expansion Pack: Blast Factor Advanced Research Expansion Pack: High Velocity Bowling Character - Mike Game Trailer: Buzz! Quiz TV PlayStation Day Trailer: Secret Agent Clank PlayStation Day Trailer: Siren Blood Curse PlayStation Day Trailer: MotorStorm is back Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå