Knebel Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Snappet opp denne fra GAF: Store updates so far... GAME DEMOS * Folklore (limited time only) (1107MB) GAME VIDEOS * PSN GC-trailer (620MB) (ft. Feel Ski, LittleBigPlanet, High Velocity Bowling, Pain, Tekken 5, GT5 Prologue, WipEout HD, Echo, Home & SOCOM Confrontation) * PlayStation Eye GC-trailer (270MB) (ft. Operation Creature Feature, The Trials of Topoq & Aqua Vita) * Heavenly Sword GC-trailer (125MB) * Snakeball GC-trailer (178MB) * Warhawk --- Multiplayer (116MB) --- Air Combat (120MB) --- Ground Combat (168MB) * Strangehold E3 07 trailer (70MB) * Unreal Tournament III E3 07 trailer (72MB) * Metal Gear Solid 4 Ritz-Carlton Tokyo gameplay (857MB) Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Snappet opp denne fra GAF:Store updates so far... GAME DEMOS * Folklore (limited time only) (1107MB) GAME VIDEOS * PSN GC-trailer (620MB) (ft. Feel Ski, LittleBigPlanet, High Velocity Bowling, Pain, Tekken 5, GT5 Prologue, WipEout HD, Echo, Home & SOCOM Confrontation) * PlayStation Eye GC-trailer (270MB) (ft. Operation Creature Feature, The Trials of Topoq & Aqua Vita) * Heavenly Sword GC-trailer (125MB) * Snakeball GC-trailer (178MB) * Warhawk --- Multiplayer (116MB) --- Air Combat (120MB) --- Ground Combat (168MB) * Strangehold E3 07 trailer (70MB) * Unreal Tournament III E3 07 trailer (72MB) * Metal Gear Solid 4 Ritz-Carlton Tokyo gameplay (857MB) 9339030[/snapback] Kult ;P Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Får vi oppdatering imorra og? Lenke til kommentar
MrPurple Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Syns man burde gi US delen en "Nyheter" også, så man slipper å lese igjennom alt av demos og videoer/trailere for å se hva som er nytt der... Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Er vel i dag vi får systemoppdatering? Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Det har ikke jeg hørt no om, men det hadde da ikke gjort no Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 PS Store er oppdatert nu. Laster ned Folklore demoen atm, men ser ikke ut som det er kommet noe systemoppdatering. Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 PS Store er oppdatert nu. Laster ned Folklore demoen atm, men ser ikke ut som det er kommet noe systemoppdatering. 9344327[/snapback] dette kom jo igår kveld ikke sant? siden jeg lasta ned Folklore demoen i går etter Leipzig Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Folklore kom i går ja, var forøvrig ingenting å av skaftet for syns eg da. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Sorry, min feil. Hadde ikke fått med meg at den ble lagt ut i går. Likte det heller ikke, så blir neppe kjøpt her. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Big Week Coming For PlayStation Store This coming week is set up to be the biggest week ever for the PlayStation Store on the PS3. The previous two weeks have had some terrific updates with demos and trailers, but this week looks to leave both of them in the dust. This week marks the release of Warhawk as the first downloadable game that will also be released on Blu-Ray. Releases have been announced for August for High Stakes on the Vegas Strip: Poker Edition and Super Puzzle Fighter Turbo HD Remix, with this week being the last chance in August. Another supposed release this week is the update for Tekken with online play, but there’s been no confirmation on that release date. If even half of these releases come out this week, it will be a great week for PS3 owners. Save up your money because it’s going to be an expensive rest of the year. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Ja, kommer alt det der på en gang, da har himmelen åpnet sine porter for hedninger som meg. Jeg tror Sony sparer unna noe, så det ikke blir mangel på oppdateringen som kommer etter denne. Warhawk holder i massevis for meg! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Let's Fight Tharos........ Nå er det ikke mer hagle fighting, nå skal jeg sprenge deg til HELL! Elr kanskje litt peace og være på lag og ha litt teamplay med mic Endret 27. august 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Hehehe, jeg hører det er rakettkaster på Warhawk... Ja, jeg er med på lagspilling med mic. Det tror jeg må være dritmorsomt. Lurer på om det går an å parkere en jeep oppå en Warhawk, og fly med den der? Burde bli en bra bombe av det. These are the things that make my clock tick. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Tenk hvor genialt det er med lagspill med mic a 6 stk samarbeider og knuser all motstand. Luft og bakke, ingen måter og komme seg unna oss^^ Edit: Men passer ikke dette litt dårlig med spillekvelder til R:Fom? Jeg trur jeg slutter med R:Fom når Warhawk kommer liksom Endret 27. august 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Jo, jeg mistenker det blir lite Resistance når Warhawk kommer. Ikke at jeg har spilt så mye av førstnevnte i det siste uansett, men... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Vi som planla spillekveld på onsdag Skal vi gjøre om R:fom spillekvelden til Warhawk spillekveld da elr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå