langkaas Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Oy hehe gikk litt fort i svingane her, så ikke at han hadde skrivd det jeg Lenke til kommentar
praystation Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Ubisoft har bekreftet at det blir Haze demo den 20. mai. Er veldig usikker på denne tittelen, så det er bra at man kan prøve det ut først. KILDE Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Woo! Satser på å få kjøpt HD-tv før det! Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Ubisoft har bekreftet at det blir Haze demo den 20. mai. Er veldig usikker på denne tittelen, så det er bra at man kan prøve det ut først. KILDE Enig vet ikke helt om jeg skal ha det, som du sier hjelper å få prøvd det føre du kjøper det Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 (endret) ja tror jeg skal kjøpe haze men har alltid vært litt skeptisk at det blir "just another FPS", men nå som vi får teste det før release, så skal det gå bra EDIT: guys, kjøpte akk. pain.. hvorfor kan man ikke velge single player eller multiplayer? er sånn låst :S må man kjøpe ekstra pakke til det eller noe, eller må man vinne noe i crash course eller noe? litt forvirret her Endret 15. april 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Ubisoft har bekreftet at det blir Haze demo den 20. mai. Er veldig usikker på denne tittelen, så det er bra at man kan prøve det ut først. KILDE Synst det ser ut som ein spennande tittel. Med muligheit for "four-player, drop-in drop-out co-op play online" så frister det. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Ubisoft har bekreftet at det blir Haze demo den 20. mai. Er veldig usikker på denne tittelen, så det er bra at man kan prøve det ut først. KILDE Synst det ser ut som ein spennande tittel. Med muligheit for "four-player, drop-in drop-out co-op play online" så frister det. Enig der. Kan bli veldig heftig men ettersom MGS er så tett innpå release av Haze er jeg usikker. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 Hei. Oppdateres det nyheter til PS3 shop her i denne tråden? Kanskje dumt spørsmål ,men En annen ting, har noe nav dere en link eller 2 til internet sider hvor PS3 shop får mye fokus, feks om nyheter av demoer, spill, trailere etc. ? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 (endret) www.ps3fanboy.com bruker bestandig å liste opp alt nytt som har kommet / kommer på PS Store. Både EU, US, og av og til JAP delen. Ellers er det alltids noen som lister opp innholdet i denne tråden ja. Endret 16. april 2008 av XDamage Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 Shop faktisk Men XDamage sa det. ps3fanboy e grei når det kommer til lister over ka som e kommet ja Lenke til kommentar
praystation Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 (endret) PS Store har blitt oppdatert.: Metal Gear Solid Online Beta Warhawk - Broken Mirror Game Pack Lair - Deadly Dragon Pack - Free GTA IV Trailer - Everyone’s A Rat - Free Endret 17. april 2008 av praystation Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Lair demo ute på HK Store. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Hm... Er den ute på JP store også? ellers må jeg nok lage meg en HK account også... hehe Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Er ikke sikker, bare lagde en HK jeg Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 gjorde det jeg og nå, lastet ned echochrome i samme slengen, pent spill! Lenke til kommentar
praystation Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Lastet ned Lair demoen fra HK Store. Forstår godt at det fikk dårlige anmeldelser. Spillet SUGER rett og slett. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Jepp Syns kontrollen fortsatt var dårlig, selv om jeg brukte analogene. Også Invert innstillinger fins jo ikke engang. Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Hmm. vel og bra med MGO og alt. Men hva skjer egentlig med COD4 mapsa? Skulle ikke de komme nå til ps3? Vil ha de! Lenke til kommentar
praystation Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Hmm. vel og bra med MGO og alt.Men hva skjer egentlig med COD4 mapsa? Skulle ikke de komme nå til ps3? Vil ha de! De kommer ut i statene den 24.april. Det var meningen at EU skulle få dem den 1. mai, men har visst blitt utsatt igjen til den 4. mai. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Koffor ska det komme brett på en søndag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå