Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Nyheter på PSN EU&US Store

Tharos.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, Hvorfor er det ikke en felles store?

kan ha noe med at alt må være billigere i USA siden vi tjener jo mer enn dem og sånt.. vet ikke..

Wrong. Det er pga ratinga av stuffe som kommer ut. Det er mange fler land i Europa med en del forskjellige språk osv så det tar bare lengre tid i Europa... -.-

Lenke til kommentar

Synes det er greit at denne tråden også blir brukt til å diskutere litt rundt butikken og oppdateringene. :) Hvis du på liv og død bare skal ha innholdet, så finnes det utallige nettsider som legger ut lister over innholdet når det kommer noe nytt. Selv om da må du kanskje finne deg i at det er noen andre nyheter der også... Er det så viktig med bare innholdet, så kan du jo logge deg inn på konsollen din selv og sjekke.

Lenke til kommentar
Så det er umulig for deg å følge med når det kommer noen som skriver noe DU mener ikke hører hjemme her da.

Du kan gå inn på kontrollpanel,og ignorèr bruker da,viss du finner folk du mener ikke skriver relevante ting.

Ja det er helt sikkert bare jeg som mener det er for mye chat i denne tråden. (er det mulig å komme med tynnere argumentasjoner?) Klistrede tråder bør modereres mye strengere enn vanlige tråder.

Anyhow, jeg bidrar jo ikke akkurat selv, så nå holder jeg kjeft.

Lenke til kommentar
Så det er umulig for deg å følge med når det kommer noen som skriver noe DU mener ikke hører hjemme her da.

Du kan gå inn på kontrollpanel,og ignorèr bruker da,viss du finner folk du mener ikke skriver relevante ting.

Ja det er helt sikkert bare jeg som mener det er for mye chat i denne tråden. (er det mulig å komme med tynnere argumentasjoner?) Klistrede tråder bør modereres mye strengere enn vanlige tråder.

Anyhow, jeg bidrar jo ikke akkurat selv, så nå holder jeg kjeft.

takk skal du ha

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...