UrgeLoL Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Det var på tide:)Laster ned GT5P atm. litt dumt at det kom på 50 kr. mer enn elkjøp, syns du/alle som laster ned fra PSN ikke at det ble litt kjipt? eller laster dere ned fra EU i pund/euro som blir billigere eller noe? OM de syntest at det var kipt hadde de vel ikke kjøpt og lastet det ned? Uansett, hva synes dere at sony skulle gjøre? selge Prologue for 1 kr? Bare i fall Elkjøp skulle finne på å selge prologue for 2 kr. Elkjøp kan faktisk selge spillet for akkurat hva de vil, selv om at anbefalt pris er 349. Om Sony hadde solgt spillet billigere på PS store ville de ha fått kjeft av retailers verden over på grunn av at spillet ville ha solgt dårligere i butikk. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Det var på tide:)Laster ned GT5P atm. litt dumt at det kom på 50 kr. mer enn elkjøp, syns du/alle som laster ned fra PSN ikke at det ble litt kjipt? eller laster dere ned fra EU i pund/euro som blir billigere eller noe? OM de syntest at det var kipt hadde de vel ikke kjøpt og lastet det ned? Uansett, hva synes dere at sony skulle gjøre? selge Prologue for 1 kr? Bare i fall Elkjøp skulle finne på å selge prologue for 2 kr. Elkjøp kan faktisk selge spillet for akkurat hva de vil, selv om at anbefalt pris er 349. Om Sony hadde solgt spillet billigere på PS store ville de ha fått kjeft av retailers verden over på grunn av at spillet ville ha solgt dårligere i butikk. hehe du har vel rett, men kan ikke folk bare like greit kjøpe det på UK store for 25 pund? blir det noe forskjell uansett mtp sone osv.? jaja uansett, var det noen som hadde problemer med hastigheten på PSN akkurat nå? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Bare eg som får transaction cannot be completed? OMG... Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Har ikke GT5P kommet ut på Us ennå? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Kommer ikke før i April der borte... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Har ikke GT5P kommet ut på Us ennå? 17. april Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Kommer ikke før i April der borte... Ha! Sjokk trudde alltid amerikanerne fikk alt før vårs Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 ^Dette er bare unntaket som bekrefter regelen.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Bare eg som får transaction cannot be completed? OMG... en kompis hadde samme problem, men han bare gikk inn og skrev kortdetaljer igjen og da funket det Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Det var på tide:)Laster ned GT5P atm. litt dumt at det kom på 50 kr. mer enn elkjøp, syns du/alle som laster ned fra PSN ikke at det ble litt kjipt? eller laster dere ned fra EU i pund/euro som blir billigere eller noe? Ikke noe stress for min del at spillet kostet 50kr mer enn Elkjøp. Synes det er slækt å ha spilla inne på HDD. Lenke til kommentar
CoaX- Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 hva med den japanske PSN store? noen som har testet Reel Fishing, er det noe bra? Og noen som vet om når Elefunk kommer til den japanske PSN? Vet at Echochrome har kommet der og det var et kult spill:) Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Ja, jeg har testa Reel Fishing. I den tro at det var et nytt spill, ble jeg temmelig skuffa da det var et PSX-spill. Lese beskrivelsen bedre neste gang, yes yes. Uansett, spillet går åpenbart ut på å fiske, men det er en film som går om og om igjen av ei elv, mens du skal kaste ut snøret ditt. Så skifter det til en slags sideskrollende "få fisken på kroken"-greie, mens du napper i snøret. Jeg gikk lei etter at det 5. snøret mitt røyk. Konklusjon: Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Ja, jeg har testa Reel Fishing. I den tro at det var et nytt spill, ble jeg temmelig skuffa da det var et PSX-spill. Lese beskrivelsen bedre neste gang, yes yes.Uansett, spillet går åpenbart ut på å fiske, men det er en film som går om og om igjen av ei elv, mens du skal kaste ut snøret ditt. Så skifter det til en slags sideskrollende "få fisken på kroken"-greie, mens du napper i snøret. Jeg gikk lei etter at det 5. snøret mitt røyk. Konklusjon: Haha, samma her.. Leste til det stod "Real life graphipcs", så lasta jeg ned. Skuffelsen var stor når det viste seg å være "Real life graphics" fra 1999 Lenke til kommentar
CoaX- Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 hehe, hørtes ikke ut som noe som er verdt å kjøpe:P rart det ikke lå på classics da:/ uansett, Echochrome er verdt pengene;-) Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Okey folkens! Spar pengene til 17 april. Det blir ingen oppdateringen fra til den nye firmware'en og psn storen kommer online! Lenke til kommentar
bajas11 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Okey folkens! Spar pengene til 17 april. Det blir ingen oppdateringen fra til den nye firmware'en og psn storen kommer online! Firmware 2.40? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 on-topic... sånn små ting som det er snakk om at man kan laste ned til gta, biler,klær osv. tror dere dette vil koste penger? er så unøvendig og ta penger for en ekstra bil i et sånt spill... off topic... Noen som vet noe som skal komme i 2.30? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Okey folkens! Spar pengene til 17 april. Det blir ingen oppdateringen fra til den nye firmware'en og psn storen kommer online! Gief link! Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Gief link! http://blog.us.playstation.com/2008/03/31/...g-in-mid-april/¨ Customers will be able to access, browse, shop and download content as usual prior to the store’s re-opening. However, no additional downloadable content will be posted prior to then, including this Thursday, April 3rd, and next Thursday, April 10th. Endret 31. mars 2008 av Snerk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå