Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Nyheter på PSN EU&US Store

Tharos.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Updates US PSN:

SEGA Superstars™ Tennis Demo - Smash it up with SEGA Superstars Tennis in either a Match Mode or Mini-game for one or two players. Play as either Sonic, Shadow, AiAi, or Amigo for an action-packed tennis match and then challenge a horde of zombies in the House of the Dead mini-game. FREE

Condemned 2: Bloodshot Demo - Condemned 2: Bloodshot is a thrilling first person action game that you won't want to miss. It's been a year since a ruthless serial killer terrorized the city, but once again the bodies are piling up. As renegade special agent Ethan Thomas, you are society's last defense against the darkness threatening to consume us all. FREE

Rock Band:

Blinded by Fear - At The Gates

D.O.A. - The Haunted

Thrasher - Evile

Earache Thrashpack 01

3 Stk Tiger Woods Add-on

Lenke til kommentar
Ooo, den Condemned 2: Bloodshot demoen var jo passelig

forstyrrende i en mørk natterstime. :p

Tror nesten jeg må gå til innkjøp.

Hehe, ja eg er enig. Fikk melding av ein kamerat som bor over meg;

" Skru ned volumet, ting detter nesten ned her oppe" :wee:

Meget urovekkende lyder i dette spillet, akkurat slik det var i 1`ern.

Lenke til kommentar

Condemned 2 var bare skummelt, satt å spilte det på lysaste dagen og satt ikke lenge og spilte det:p

Neida spillet var bra det men ikke mitt type spill, hater spill som nesten det bare er mørkt hele tida og fiendene kommer overaskende på deg.

Gi meg heller army of two, sånn at jeg får plaffa litt løs på noen terorrister;)

Lenke til kommentar
*Mine innlegg*

Det hadde vært elsk om MGS1 hadde kommet på PSN, ser også frem til å teste ut Home - når det kommer.

Hmm, jeg syns da jeg så noe slikt på den japanske PSN. Noen som har noe mer input ang dette?

Kan evt sjekke for deg imorgen om du vil?

Noen som vet om en demo av Dark Sector noen gang vil komme på PSN?

Lenke til kommentar

Ja, jeg har studert japansk i snart 6 år nå og har problemer nok med å følge med på halvparten av det som skjer egentlig :p Blir alt for mange sære, sammensatte ord som er nesten helt håpløse å forstå. (Synes MGS2 er den som har den letteste japansken i seg, mens 3'ern er enklere enn 1 men vanskeligere enn 2...)

Lenke til kommentar

Beklager dobbelpostingen her men når vi snakker om MGS...

Leste igjennom en mail jeg fikk fra jap PSN i går og så at det skal komme en Metal Gear Online Beta. Gikk inn og "søkte" og fikk en nedlastingskode :D Sikkert jeg som ikke har fulgt med bra nok i det siste, men visste faktisk ikke at det skulle komme en åpen beta av MGO en gang :p Uansett, betaen varer fra 21/4 til 6/5 og man kan laste ned klienten fra 17/4

Endret av Kadaju
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...