Gå til innhold

Beste gaming mus?

Anbefalte innlegg

Hva mener dere er den beste gaming musen? Logitech G5, Intellimouse 3.0, Logitech Mx518, Razer (Forskjellige) O.L?

Personlig mener jeg en av Logitechene.

9074306[/snapback]

kommer vel ann på det.. Jeg bruker en trådløs logitech G5

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva mener dere er den beste gaming musen? Logitech G5, Intellimouse 3.0, Logitech Mx518, Razer (Forskjellige) O.L?

9074306[/snapback]

Kommer vel ann på det.. Jeg bruker en trådløs logitech G5

Jeg spiller CS Counter Strike og syns det er en passe bra gaming mus til det ;

Lenke til kommentar

9074306[/snapback]

kommer vel ann på det.. Jeg bruker en trådløs logitech G5

9231205[/snapback]

G5 leveres kun med ledning. Kanskje det er en G7 du har??! :thumbup:

Lenke til kommentar
G7 er jo blitt en del år nå, mye teknologi har kommet etter denne. Ser at Logitech har sluppet G9, men denne er med tråd. Noen som vet om selskapet har planer om en ny trådløs gamer-mus?

9231196[/snapback]

Nei, la oss ikke håpe det. :thumbdown: Ordene "gamer" og "trådløst" passer ikke sammen spør du meg.

Lenke til kommentar
Nei, la oss ikke håpe det.  :thumbdown: Ordene "gamer" og "trådløst" passer ikke sammen spør du meg.

9231298[/snapback]

En gammel myte som snart bør dø? Eller et ufravikelig fakta? Har ikke sett objektive tester av dette gjort med moderne, trådløse mus. Vet at esreality gjorde en god test av muser nylig, men ingen av disse var trådløse.

Lenke til kommentar

For meg er det Mx518 som gjelder siden den har innstillbar DPI på musa uten ekstra rot, noe som har utrolig mye og si når når du enten sitter på et tak og er skarpskytter i Bf 2142 eller sitter i en luftvernsartilleriet og skal skyte ned noen, siden sensen i spillet da blir satt ned automatisk, setter jeg bare dpi'en så jevner det seg ut!

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 2 år senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...