presets Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Syns G5 ser så stor og rund ut... har prøvd Razer Diamondback, og likte den godt. Hva bør jeg velge mellom G5 2007-edition og Razer Diamondback? 9201067[/snapback] G5 07edition.. den er DEILIG Stor og rund.. nja.. formet etter en gjennomsnittshånd tenker jeg den sitter som betong og man blir ikke engang svett i lengden Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 badmatz: det er vel liten grunn til å velge diamondback fremfor copperhead i dag. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hvorfor det, Monster? Synes Copperhead var forferdelig i forhold til Diamondback. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hvorfor det, Monster? Synes Copperhead var forferdelig i forhold til Diamondback. 9202826[/snapback] Hvordan da? Er formen til DB bedre? På pairet er CH DB overlegen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Syns Copperhead og G5 ble litt for dyre til mitt behov. Diamondback er hundrelappen billigere, og utfyller mine krav ypperlig. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hva som er best er vel den som er best for den enkelte...ingen er like da...For min del er det Mx518 og g5 (verson2007) men kommer jo helt ann på hva man spiller for spill da...Smaken er som baken og kan ikke diskuteres da.... Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg har g5, så jeg synes den er best Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg har g5, så jeg synes den er best 9208721[/snapback] Jeg har MX518, så jeg synes den er best Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Og Jeg har Razer Diamondback og jeg syntes den er best. Den begynner å bli litt sliten så jeg vurderer en Razer Deathadder. Eller så kjøper jeg den nye Diamondbacken som kommer snart. Med den nye IR sensoren som også sitter i deathadder. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Syns G5 ser så stor og rund ut... har prøvd Razer Diamondback, og likte den godt. Hva bør jeg velge mellom G5 2007-edition og Razer Diamondback? 9201067[/snapback] G5 07edition.. den er DEILIG Stor og rund.. nja.. formet etter en gjennomsnittshånd tenker jeg den sitter som betong og man blir ikke engang svett i lengden 9201939[/snapback] Vel, er det ikke bare samme fasongen som MX518, men med et par ekstra knapper og lys? Så hvorfor da velge den dyrere musem med dårligere laser sensor enn den rimeligere? Lenke til kommentar
presets Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Syns G5 ser så stor og rund ut... har prøvd Razer Diamondback, og likte den godt. Hva bør jeg velge mellom G5 2007-edition og Razer Diamondback? 9201067[/snapback] G5 07edition.. den er DEILIG Stor og rund.. nja.. formet etter en gjennomsnittshånd tenker jeg den sitter som betong og man blir ikke engang svett i lengden 9201939[/snapback] Vel, er det ikke bare samme fasongen som MX518, men med et par ekstra knapper og lys? Så hvorfor da velge den dyrere musem med dårligere laser sensor enn den rimeligere? 9210642[/snapback] Vel.. så er Laser sensor helt konge om du spiller low-sense da! Mere knapper, Slipper å bli svett i hånda av den, bedre grep, bedre skates og deiligere plasserte senseknapper.. Pluss vektlodd Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Ser at det er mye snakk om G5 her, og jeg har tenkt til og kjøpe meg den Men problemet er at jeg har hørt at G5 suger på low-sens spilling/gaming? Er dette sant, for da er det dumt at jeg kjøper den. For jeg spiller med bare 2-3 i sensivity, og det er jo "Low" Lenke til kommentar
MosRew Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 MX 518 tvert, Jeg spiller Action Quake 2 (AQ2) som liksom er modden som starta alt før CS, det er et kjapt spill, der man må ha god presisjon, å det funker musa fett Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Alle svarer jo (som oftest) sin mus. Jeg har prøvd MX518, Intelli 3.0, G5 og fler. Jeg må si jeg liker Intelli best, jeg har den nå er ikke misfornøyd. MX518 og Intelli 3.0 er de to beste musene der ute, i følge meg. Jeg har så vidt holdt i en Razer mus og første inntryket var ikke det beste. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 jeg har prøvd mange muser, b.l.a. G5, G3 og mx518 og mener fortsatt at mx518 er den beste. Lenke til kommentar
presets Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Ser at det er mye snakk om G5 her, og jeg har tenkt til og kjøpe meg den Men problemet er at jeg har hørt at G5 suger på low-sens spilling/gaming? Er dette sant, for da er det dumt at jeg kjøper den. For jeg spiller med bare 2-3 i sensivity, og det er jo "Low" 9217142[/snapback] * Jeg har skrevet flere ganger nå at jeg merker INGENTING annet en positive vibber fra G5 når jeg spiller ekstrem low-sense med G5 på en Steelpad 5L.. du må bare ha riktig musmatte.. Selv har jeg også testet flere muser : G5, G3, G7, Mx518, Intellimouse, deathadder.. Jeg liker G5 best.. ikke fordi jeg merker noen forskjell fra G7 eller Mx518 men at den har bedre plasserte sense-knapper.. og G7mangler jo forover tommelknappen.. Intellimouse gir mest for penga.. enkel og billig.. men GOD! G3 er overpriset men god.. Deathadder.. Vel.. jeg liker ikke Razer som helhet uansett hva.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Ser at det er mye snakk om G5 her, og jeg har tenkt til og kjøpe meg den Men problemet er at jeg har hørt at G5 suger på low-sens spilling/gaming? Er dette sant, for da er det dumt at jeg kjøper den. For jeg spiller med bare 2-3 i sensivity, og det er jo "Low" 9217142[/snapback] * Jeg har skrevet flere ganger nå at jeg merker INGENTING annet en positive vibber fra G5 når jeg spiller ekstrem low-sense med G5 på en Steelpad 5L.. du må bare ha riktig musmatte.. Selv har jeg også testet flere muser : G5, G3, G7, Mx518, Intellimouse, deathadder.. Jeg liker G5 best.. ikke fordi jeg merker noen forskjell fra G7 eller Mx518 men at den har bedre plasserte sense-knapper.. og G7mangler jo forover tommelknappen.. Intellimouse gir mest for penga.. enkel og billig.. men GOD! G3 er overpriset men god.. Deathadder.. Vel.. jeg liker ikke Razer som helhet uansett hva.. 9217769[/snapback] Takk! Fikk en bedre følelese av G5 nå, skal kjøpe med meg Steelpad 5L selv så alt blir perfekt! G5 skal hamstres nå! Lenke til kommentar
presets Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Ser at det er mye snakk om G5 her, og jeg har tenkt til og kjøpe meg den Men problemet er at jeg har hørt at G5 suger på low-sens spilling/gaming? Er dette sant, for da er det dumt at jeg kjøper den. For jeg spiller med bare 2-3 i sensivity, og det er jo "Low" 9217142[/snapback] * Jeg har skrevet flere ganger nå at jeg merker INGENTING annet en positive vibber fra G5 når jeg spiller ekstrem low-sense med G5 på en Steelpad 5L.. du må bare ha riktig musmatte.. Selv har jeg også testet flere muser : G5, G3, G7, Mx518, Intellimouse, deathadder.. Jeg liker G5 best.. ikke fordi jeg merker noen forskjell fra G7 eller Mx518 men at den har bedre plasserte sense-knapper.. og G7mangler jo forover tommelknappen.. Intellimouse gir mest for penga.. enkel og billig.. men GOD! G3 er overpriset men god.. Deathadder.. Vel.. jeg liker ikke Razer som helhet uansett hva.. 9217769[/snapback] Takk! Fikk en bedre følelese av G5 nå, skal kjøpe med meg Steelpad 5L selv så alt blir perfekt! G5 skal hamstres nå! 9218830[/snapback] jeg tviler på at du vil bli skuffet.. tar deg kanskje en dag or so til å bli vant med den men.. Low-sense for life Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 G7 er jo blitt en del år nå, mye teknologi har kommet etter denne. Ser at Logitech har sluppet G9, men denne er med tråd. Noen som vet om selskapet har planer om en ny trådløs gamer-mus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå