Gå til innhold

Beste gaming mus?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vanskelig å si ela, siden alle har sine egne meninger.. fordi at for noen så passer den musen bedre i handa til han/hun og han/hun, så er den akkurat tung/lett nok for han/hun.

Selv har jeg hatt Logitech G5, Razer Deathadder, og nå sitter jeg på en Logitech Mx518..

Alle er veldig gode men, har et minus med Deathadder.

Razer Deathadder : Veldig god, men rundt laseren så skraper den i musematta, så det er litt dårlig glid, viss du kjøper enn sånn bør du få med deg extra skates til å ha der..

Jeg synes at Mx518 er den beste, den "skipper" aldri, ifølge en test jeg leste, jeg har aldri opplevd det selv heller, passer perfekt til fps spill da..

Dette er altså mine meninger :D

Endret av Butthead600
Lenke til kommentar
Det er vanskelig å si ela, siden alle har sine egne meninger.. fordi at for noen så passer den musen bedre i handa til han/hun og han/hun, så er den akkurat tung/lett nok for han/hun.

Selv har jeg hatt Logitech G5, Razer Deathadder, og nå sitter jeg på en Logitech Mx518..

Alle er veldig gode men, har et minus med Deathadder.

Razer Deathadder : Veldig god, men rundt laseren så skraper den i musematta, så det er litt dårlig glid, viss du kjøper enn sånn bør du få med deg extra skates til å ha der..

Jeg synes at Mx518 er den beste, den "skipper" aldri, ifølge en test jeg leste, jeg har aldri opplevd det selv heller, passer perfekt til fps spill da..

Dette er altså mine meninger :D

9074563[/snapback]

Jeg har fortiden en Mx518 selv og er ganske god i cs med den om jeg får si det selv. Men jeg har en litt stor hånd så jeg synes musen er veldig ubehagelig. Kjøpte ny maskin for 3 dagersiden nå (Bærbar Compal HEL80i) til den kjøpte jeg en G5 så jeg er veldig spent på hvordan den blir :D

Lenke til kommentar

Jeg er faktisk litt enig i det Ela, jeg har også ganske store hender så den blir litt ubehagelig for meg å.. G5 blir mye bedre skal jeg si deg.. Vurdere selv å kjøpe sånnen når Mx'en går.. kjøpte den brukt for "småpenger" så.. Jeg skal isåfall ha den nye 2007 Edition G5en

Endret av Butthead600
Lenke til kommentar
Jeg er faktisk litt enig i det Ela, jeg har også ganske store hender så den blir litt ubehagelig for meg å.. G5 blir mye bedre skal jeg si deg.. Vurdere selv å kjøpe sånnen når Mx'en går.. kjøpte den brukt for "småpenger" så.. Jeg skal isåfall ha den nye 2007 Edition G5en..

9074632[/snapback]

Woot? Når kommer 2007 edition? Hva er nytt med den? Kjøpte denne G5'en: http://multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:1433102;c:100169 hva er forskjellen på den blå og den sølvfargete G5? Er det bare designet?

Lenke til kommentar

Det er 2007 Edition ela :p Det er bare at den har en extra knapp på siden, + at den ser extremt mye bedre ut! :D

Så også dette på info om Vanlig G5 og den blå.

Den blå :

• Sporingsoppløsning: 2000/800/400 ppt (justerbar)

• Bildebehandling: 6,4 megapiksler i sekundet

• Maks. akselerasjon: 20 G

• Topphastighet: 114—165 cm i sekundet (avhengig av overflaten)

• USB-dataformat: 16 biter/akse

• USB-rapporteringshastighet: 1000 rapporter i sekundet

• Hvilemodus: deaktivert

Den vanlige :

* USB tilkobling

* Sporingsoppløsning: 2000/800/400 ppt (justerbar)

* Bildebehandling: 6,4 megapiksler i sekundet

* Maks. akselerasjon: 20 g

* Topphastighet: 114?165 cm i sekundet (avhengig av overflaten)

* USB-dataformat: 16 biter/akse

* USB-rapporteringshastighet: 500 rapporter i sekundet

* Hvilemodus: deaktivert

Altså rappoteringshastigeten er dobbel så rask, viss multicom ikke lyver da :D

Endret av Butthead600
Lenke til kommentar

Til oss venstrehendte er G3 et ypperlig valg, jeg angrer ikke på kjøpet av den musen. :)

For min del vil jeg tro at størrelsen på hånden og lengden på fingrene er en faktor også, for at akkurat den musen skal sitte perfekt i hånden.

Det er jo en stor fordel ved fps-spill.

Lenke til kommentar

Hadde en Logitech mx518 til den tok kvelden..Tenkte nå får jeg sjekke om det er noen andre som kan utmerke seg og kjøpte derfor Logitech G5 Laser Gaming Mouse (BLÅ) (2007 verson)...Har testet den litt nå og jeg må si at den største forskjellen er at den er ru på overflaten så man får et veldig godt grep på den ........Holder enda og prøver ut hvor mye vekt jeg må ha i musa før jeg føler meg tillfreds men hittil er jeg veldig positivt overrasket....

Lenke til kommentar

Beste gaming mus går ikke an å kåre! Det er bare smak og behag! Jeg for min del liker både G5, G7, Mx518 og intellimouse 3.0

Det er helt fullstendig smak og behag.. en vanesak.. en som spiller lenge nok med KULEMUS kan bli like gode som oss andre med Mx518

Lenke til kommentar
Beste gaming mus går ikke an å kåre! Det er bare smak og behag! Jeg for min del liker både G5, G7, Mx518 og intellimouse 3.0

Det er helt fullstendig smak og behag.. en vanesak.. en som spiller lenge nok med KULEMUS kan bli like gode som oss andre med Mx518

9128973[/snapback]

Tvila, med kulemus må du vaske dei hjula inni, og av og til hoppa musa og den er ikkje nøyaktig. Om 2 personar spelar like mykje med same forutsetningane men at ein har gaming mus og ein anna har kulemus vil gamingmus-fyren vinne, garantert. Men syns personleg at optiske mus ofte er dårlegare enn mange kulemus.. :)

Lenke til kommentar

9128973[/snapback]

Tvila, med kulemus må du vaske dei hjula inni, og av og til hoppa musa og den er ikkje nøyaktig. Om 2 personar spelar like mykje med same forutsetningane men at ein har gaming mus og ein anna har kulemus vil gamingmus-fyren vinne, garantert. Men syns personleg at optiske mus ofte er dårlegare enn mange kulemus.. :)

9129031[/snapback]

jeg tror du skjønte hva jeg mente med kulemus...

Hvis IKKE ; Jeg mente at det er fullstendig vanesak!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...