Gå til innhold

Slåsse lyst - filmer

samebob

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg leter etter flere filmer der du får virkelig lyst til å slosse etter at du har sett den.

9074303[/snapback]

Hmm...skal du på byen og denge opp folk, eller er det for å komme i humør på trening?

9074746[/snapback]

No comment:P

Lenke til kommentar

Da jeg var liten å så Matrix fikk jeg lyst å slåss, mangen fine moves der. Men jeg tror du skal lete lenge etter en film som får deg i bedre slossehumør en Hooligans :p

OT: Om du bare skal ut på byen og denge folk: Ta deg passelig mangen pils, sørg deretter for å sette deg ved siden av en irriterende kar. Da karen/du starter en samtale, lar du alkoholen ta seg av pratinga. Resten tror jeg vil gå av seg selv :p

Endret av Mr. Bakke
Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

In Hell med Jean Claude Van Damme. Eventuelt alt med Van Damme :cool:

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...