Mazeking Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Noen som har peiling på om konsollspill til xbox360 eller ps3 nå kan komme under 200 kronersgrensa med den lave dollarkursen. I så fall hvor lønner det seg å bestille fra? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Tviler på at flett nye spill kommer under 200 kroner noe sted, men du kan jo bestille fra www.videogamesplus.ca, de merker alle pakker med 20 bucks så de kommer under grensa. Et nytt PS3-spill burde komme på mellom tre og fire hundre kroner med frakt. Skulle mene at 360-spill ikke var sonefrie, så du bør ha en fikset maskin skal du bestille fra andre siden av dammen. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Det er en del 360 spill som er sonefrie, sjekk region free på videogamesplus.. Lenke til kommentar
tjomi Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Noen som har peiling på om konsollspill til xbox360 eller ps3 nå kan komme under 200 kronersgrensa med den lave dollarkursen. I så fall hvor lønner det seg å bestille fra? 9074279[/snapback] Det er ikke dollarkursen som er så lav, men kronekursen som er så høy. Så du bør også kikke på andre enn bare amerikanske sider. Sjekk http://www.dvdcrave.com/ New Zealandsk tror jeg. Har bestillt derifra før, anbefales. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Teit spørsmål. Jeg har vant en ps3 nå et par dager før ferien, så jeg har ikke fått sjekka hva den kan eller ei. Fikk ikke tid til å teste den før jeg drog på ferie. Er det slik at alle spill er sonefrie på ps3? Kan jeg kjøpe både japanske og amerikanske spill til denne? Blu-Ray filmer er det vel soner på- Er vel derfor sony har valgt denne løsningen Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Noen som har peiling på om konsollspill til xbox360 eller ps3 nå kan komme under 200 kronersgrensa med den lave dollarkursen. I så fall hvor lønner det seg å bestille fra? 9074279[/snapback] Det er ikke dollarkursen som er så lav, men kronekursen som er så høy. Så du bør også kikke på andre enn bare amerikanske sider. Sjekk http://www.dvdcrave.com/ New Zealandsk tror jeg. Har bestillt derifra før, anbefales. 9074328[/snapback] Slipper vel ikke toll fra disse hvis de ikke setter på en lavere verdi enn det ting koster? Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Det stemmer at spill til PS3 er sonefrie. Eneste problemet kan være at du ikke får tilgang til europeiske servere hvis du har tenkt å spille multiplayer. Soneoppdelingen til Blu-ray er som følger: Lenke til kommentar
tjomi Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Noen som har peiling på om konsollspill til xbox360 eller ps3 nå kan komme under 200 kronersgrensa med den lave dollarkursen. I så fall hvor lønner det seg å bestille fra? 9074279[/snapback] Det er ikke dollarkursen som er så lav, men kronekursen som er så høy. Så du bør også kikke på andre enn bare amerikanske sider. Sjekk http://www.dvdcrave.com/ New Zealandsk tror jeg. Har bestillt derifra før, anbefales. 9074328[/snapback] Slipper vel ikke toll fra disse hvis de ikke setter på en lavere verdi enn det ting koster? 9074365[/snapback] Tror ikke det. men forrige gang jeg bestillte derifra kom spillet uten å bli fortolla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå