Mazeking Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Tja topic sier vel sitt... Noe nytt fra E3 eller andre events om når Sony slipper en kontroller med rumble til ps3? Håper da at motorstorm og andre spill kommer med patcher slik at rumble blir støttet. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Ingenting er blitt anonnsert fra Sony sitt hold, det er kun rykter om dette. Endret 14. juli 2007 av Mala Lenke til kommentar
Plutoo Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Mange rykter om at sixAxis Ver. 2.0 kommer i September grunnet denne siden: http://immr.client.shareholder.com/Release...eleaseID=253387 (trenger bare lese første avsnittet) Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Bulletin: Sony Confirms PS3 Rumble Controller Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Ville ikkje tatt sistnevnte for god fisk, da Jack Tretton blei konfrontert med nettopp det utsagnet der. Og han hadde ikkje hørt noe som helst om bekeftelse fra Sony sjøl, det der var vel meir som noen løseord som kom fra ein eller annen Sony fyr, men ingen offisiell bekreftelse. Klart det er med på å bygge opp om ryktene EDIT: finner ikkje igjen det videointervjuet som backer opp det eg sier over her. Endret 15. juli 2007 av Mala Lenke til kommentar
Plutoo Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Ville ikkje tatt sistnevnte for god fisk, da Jack Tretton blei konfrontert med nettopp det utsagnet der. Og han hadde ikkje hørt noe som helst om bekeftelse fra Sony sjøl, det der var vel meir som noen løseord som kom fra ein eller annen Sony fyr, men ingen offisiell bekreftelse. Klart det er med på å bygge opp om ryktene EDIT: finner ikkje igjen det videointervjuet som backer opp det eg sier over her. 9076439[/snapback] du mener dette? http://kotaku.com/gaming/kotakutalku/jack-...p?autoplay=true Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Bare å vente og håpe at det kommer så fort som mulig. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 DiRT PS3 version ready to Support Rumble. Et spill som støtter rumble ihvertfall. LinkyLink Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) DiRT PS3 version ready to Support Rumble. Et spill som støtter rumble ihvertfall.LinkyLink 9086012[/snapback] Men hvordan blir det med de første ps3 spilla? funker ikke de med Rumble? og i såfall kommer det oppdateringer av spilene som gjør det mulig? vil ha Rumble på Moter Storm Endret 16. juli 2007 av Kennet_H Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Sikkert en patch elr update som fikser det Edit: for og være helt ærlig har jeg ikke savnet rumble i det hele tatt. Det som kunne vært tøft hadde vært ny rumbletype. Endret 16. juli 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Sikkert en patch elr update som fikser det Edit: for og være helt ærlig har jeg ikke savnet rumble i det hele tatt. Det som kunne vært tøft hadde vært ny rumbletype. 9086284[/snapback] Ny rumbletype? Utdyp! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Spillene blir svært sterile uten rumble meiner eg ihvertfall. FOM mister veldig mye av punch og kick i våpen, og det som ser tilsynelatende ser ut som heftig slagmark med bombenedslag blir også svekket, hjelper seff. med god lyd ^^ men likevel. Motorstorm skriker også etter rumble, så dette gleder eg meg til. Lenke til kommentar
Plutoo Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Collin mc Rae: Dirt til ps3 skal vistnok være ferdig klargjort for Ruble, og kommer 6. September... -og rykte i fra immersion sier og at Ruble kommer i September.. - begynner å tro at rumble kommer i september.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå