Gå til innhold

HAr det blitt annonsert noen rumble til ps3? Dato?

Mazeking

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville ikkje tatt sistnevnte for god fisk, da Jack Tretton blei konfrontert med nettopp det utsagnet der. Og han hadde ikkje hørt noe som helst om bekeftelse fra Sony sjøl, det der var vel meir som noen løseord som kom fra ein eller annen Sony fyr, men ingen offisiell bekreftelse. Klart det er med på å bygge opp om ryktene :wee:

EDIT: finner ikkje igjen det videointervjuet som backer opp det eg sier over her.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Ville ikkje tatt sistnevnte for god fisk, da Jack Tretton blei konfrontert med nettopp det utsagnet der. Og han hadde ikkje hørt noe som helst om bekeftelse fra Sony sjøl, det der var vel meir som noen løseord som kom fra ein eller annen Sony fyr, men ingen offisiell bekreftelse. Klart det er med på å bygge opp om ryktene :wee:

EDIT: finner ikkje igjen det videointervjuet som backer opp det eg sier over her.

9076439[/snapback]

du mener dette? http://kotaku.com/gaming/kotakutalku/jack-...p?autoplay=true

Lenke til kommentar
DiRT PS3 version ready to Support Rumble. Et spill som støtter rumble ihvertfall.

LinkyLink

9086012[/snapback]

Men hvordan blir det med de første ps3 spilla? funker ikke de med Rumble? og i såfall kommer det oppdateringer av spilene som gjør det mulig? vil ha Rumble på Moter Storm :)

Endret av Kennet_H
Lenke til kommentar

Spillene blir svært sterile uten rumble meiner eg ihvertfall. FOM mister veldig mye av punch og kick i våpen, og det som ser tilsynelatende ser ut som heftig slagmark med bombenedslag blir også svekket, hjelper seff. med god lyd ^^ men likevel. Motorstorm skriker også etter rumble, så dette gleder eg meg til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...