Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ADSL går så tregt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Deter fordi din participation level er for lav. Kast in Kazaa light+klcheater så får du 80KB/S ned som meg på mitt 704kb/s bredbånd

 

Håper alle gjør dette så det blir slut på Kazaa . Slå av deling av filer og .

Hvorfor skal en dele filer , det går jo utover download .

 

:lol::lol::lol:

Lenke til kommentar

Kazaa Lite med KL cheater er historie for nå. Den funker ikke lenger. Finnes ett par andre trix, men nå har man K++ og den er god! 1000 i PL hele tiden, søker flere ganger +Autosøk.

 

Jeg bruker bare Kazaa og er stålfornøyd med det. Bruker man forumer som finnes der ute får man tak i det meste (som kan være vanskelig å søke etter!). Maks utnyttelse av linje nesten hele tiden. Gjelder å ha flere filer i nedlasting av gangen. Ned kommer de uansett, etterhvert.

Lenke til kommentar
Kazaa Lite med KL cheater er historie for nå. Den funker ikke lenger. Finnes ett par andre trix, men nå har man K++ og den er god! 1000 i PL hele tiden, søker flere ganger +Autosøk.

 

Jeg bruker bare Kazaa og er stålfornøyd med det. Bruker man forumer som finnes der ute får man tak i det meste (som kan være vanskelig å søke etter!). Maks utnyttelse av linje nesten hele tiden. Gjelder å ha flere filer i nedlasting av gangen. Ned kommer de uansett, etterhvert.

 

Kazaa Lite og KLCheater funker glimrende hos meg.... Trenger hvertfall ikke noe annet.

 

BTW: Avataren din er dobbelte av det tilatte... :wink:

Lenke til kommentar

Fjerna avataren. Var kanskje litt stor! Men siggen din er ikke mindre plagsom! LOL gidder ikke flame her :evil:

 

Brukte Kazaa og KLcheat før, men etter at v 2.0.1 kom så skal ikke den virke lenger. Merket ihvertfall at hastigheten ble lavere og betraktelig bedre med K++. Nye brukere bør laste ned K++ istedenfor alt det tullet med KLcheat! Men Dr.X du bestemmer selvfølgelig selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...