Veg_Ard Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 ADSL går så tregt! vis jeg går inn på Kazaa og tar å laster ned en sang på 4min. så har jeg en overføringshastighet på 9kb/s LIKE TREGT SOM ISDN!! kan d være for jeg har 10Mb Nettverkskort?? Takker ! Lenke til kommentar
Neme Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Tror ikke du har over 10mbit ADSL, så nettverkskortet er det nok ikke. Har du tatt linjetesten på www.itavisen.no Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Deter fordi din participation level er for lav. Kast in Kazaa light+klcheater så får du 80KB/S ned som meg på mitt 704kb/s bredbånd Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Deter fordi din participation level er for lav. Kast in Kazaa light+klcheater så får du 80KB/S ned som meg på mitt 704kb/s bredbånd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 altså... noen som ikke har fortalt deg at du ikke får maksa linja di pga at det er linja til personen du downer fra det kommer an på ..... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 kremt kremt. Med kazaa light kommer du først i køen, dermed kan du laste ned fra flere=høyere hastighet. Ikke kommenter ting du ikke vet noe om... Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Hmm, dette var jeg ikke klar over, men takk for opplysningen side kaaza hos meg oxo er et helvette... Lenke til kommentar
lars-frr Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Kazaa SUxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxzzzzz big time..... Ftp er tingen vett u,, Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Vel, kommer ann på hva man ser etter. Skal man ha filmer er ftp et bedre valg, men skal man kun ha musikk så slipper man og lete på ftp'r og som regel vil man være ferdig med nedlastningen av sangen tidligere hvis man bruker p2p enn ftp. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 private dc hubber er nesten like bra som ftp'er vil nå jeg si! Det eneste er å ha kontakt med de riktige folka! da vil du få tilgang til alt mulig! Men ulempe er at du må share mye og ha rask upload!hehe! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Det KAN jo hende han du laster ned fra sitter på en sur ISDN-linje eller noe... Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Det KAN jo hende han du laster ned fra sitter på en sur ISDN-linje eller noe... you never know!! Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Deter fordi din participation level er for lav. Kast in Kazaa light+klcheater så får du 80KB/S ned som meg på mitt 704kb/s bredbånd Håper alle gjør dette så det blir slut på Kazaa . Slå av deling av filer og . Hvorfor skal en dele filer , det går jo utover download . Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 har aldri egentlig skjønt meg på ftp... Hvor får dere ip adressene til alle folka? Hvordan vet dere hvor dere skal lete? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Deter fordi din participation level er for lav. Kast in Kazaa light+klcheater så får du 80KB/S ned som meg på mitt 704kb/s bredbånd Det har ikke så ekstremt mye å si da.. det kan hjelpe, men ikke så drastisk mye. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Kazaa SUxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxzzzzz big time.....Ftp er tingen vett u,, Kazaa-lite er fett det da! Stor fordel med å laste ned fra mange folk samtidig Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Kazaa Lite med KL cheater er historie for nå. Den funker ikke lenger. Finnes ett par andre trix, men nå har man K++ og den er god! 1000 i PL hele tiden, søker flere ganger +Autosøk. Jeg bruker bare Kazaa og er stålfornøyd med det. Bruker man forumer som finnes der ute får man tak i det meste (som kan være vanskelig å søke etter!). Maks utnyttelse av linje nesten hele tiden. Gjelder å ha flere filer i nedlasting av gangen. Ned kommer de uansett, etterhvert. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Kazaa Lite med KL cheater er historie for nå. Den funker ikke lenger. Finnes ett par andre trix, men nå har man K++ og den er god! 1000 i PL hele tiden, søker flere ganger +Autosøk. Jeg bruker bare Kazaa og er stålfornøyd med det. Bruker man forumer som finnes der ute får man tak i det meste (som kan være vanskelig å søke etter!). Maks utnyttelse av linje nesten hele tiden. Gjelder å ha flere filer i nedlasting av gangen. Ned kommer de uansett, etterhvert. Kazaa Lite og KLCheater funker glimrende hos meg.... Trenger hvertfall ikke noe annet. BTW: Avataren din er dobbelte av det tilatte... :wink: Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Fjerna avataren. Var kanskje litt stor! Men siggen din er ikke mindre plagsom! LOL gidder ikke flame her Brukte Kazaa og KLcheat før, men etter at v 2.0.1 kom så skal ikke den virke lenger. Merket ihvertfall at hastigheten ble lavere og betraktelig bedre med K++. Nye brukere bør laste ned K++ istedenfor alt det tullet med KLcheat! Men Dr.X du bestemmer selvfølgelig selv. Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 har aldri egentlig skjønt meg på ftp... Hvor får dere ip adressene til alle folka? Hvordan vet dere hvor dere skal lete? Av folk man kjenner, eventuelt blir kjent med... Er bare og snakke med folk det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå