HkonnokH Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Om en 2-3mnd. tid er det på nytt tid for å gå til innkjøp av en ny mobil. Har nå en Nokia 6233 og har funnet ut at jeg IKKE vil ha en Nokia med Series 40 på en stund, da jeg rett og slett syns den er kjedlig. Har 1500kr til rådighet, og vil ha en mobil som ser nogenlunde bra ut Etter malen: Funksjoner: -Kalender: Ja, men trenger ikke mer avanserte greier enn at den kan huske bursdager og lagre notater. -GPRS: Ja. -EDGE: Helst -Email klient: har ikke bruk for. Form: -spiller ingen rolle. -Vekt: må ikke miste buksa av å ha den i lommen. -"Støt/sprut/støv-sikker": ikke nødvendig. Skjerm: Farge. -Størrelse på skjerm: helst 2" eller mer. -Touchscreen: vært artig, men har ikke brukt for. Pris: Jeg har mellom 0 og 1500 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): ja Hvis med abbenoment, hvilket? Netcom YoungTalk Diverse: -Merke: spiller ingen rolle, men helst ikke nokia. -Kamera: Ja, et godt kamera er på sin plass(SKAL ha autofocus). -Videokamera: Ja, helst såpass at man ser hva man filmer. -Symbian: ikke nødvendig. -Infrarød port:trenger ikke. -Blåtann (Bluetooth):ja. -Internminne:helst 10mb+. -Minnekort?:JA, helst MicreSD, men spilelr ingen rolle. -MP3: ja. -Radio:bruker ikke radio. -UMTS: helst, men ikek et must. -Triband: ja. -wLAN: trenger ikke. - Mulighet for GPS: nei - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: trenger ikke ha dette forhåndsinstalert. -Batterilevetid: skal helst holde ut en dag med aktivt bruk. -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? ringer ikke så mye, men sender en del sms, tar en del bilder og hører mye på musikk. har sett litt på: SE K810i Motorola razr2 V8/V9 SE K850i SE W910i (de to sistnevnte kommer antaglig til å koste litt mer enn 1500, men, men...) Noen som har noen flere forslag om hvilken mobil som kunne passe? Evt. erfaringer osv. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Dette sjekker du lett i diverse nettbutikker: www.elkjop.no www.expert.no www.spaceworld.no www.telebutikken.no ellers, kan du jo vurdere en chess gold: www.chess.no obs. chess gold er 12mnd nedbet av telefonen, men du må jo regne på differanse i ringepris vs. youngtalk! samt chess har jo muligheten for friends (ringe gratis til alle med chess abb, for 40kr mnd). du har dog ikke muligheten for sms-mania som netcom har. Endret 17. juli 2007 av DaButcher Lenke til kommentar
cjsk Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Har brukt W610i fra SonyEricsson nå i ca 1 mnd, å er superførnøjd! Tok noen dager innen jeg likte tasterne, men nå er det ikke noe probs ;-) Kjøpte den hos Telebutikken (ikke på nett), og jeg kjøper garantert neste telefon der også! EDIT: Bruker ActiveTalk + SMSMania + Netcom Venner = beste kombon! Endret 17. juli 2007 av cjsk Lenke til kommentar
mobil_jenta Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Du kan jo få W610i til 299 kr med netcom youngtalk hos elprice nå. Lenke til kommentar
HkonnokH Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Hvordan er kameraet på W610i da? Videokvalitet og størrelse på video? Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hvordan er kameraet på W610i da? Videokvalitet og størrelse på video? 9092821[/snapback] Det er vel ala samme som feks k750i, w800i, w810i. W610i er såvidt jeg vet siste mobilen med autofokus som bærer walkman-navnet fra SonyEricsson. Nyere mobiler, da må du ha K-serien for å få autofokus. Selv ikke SE sin "fancymodell" w880i har autofokus. Ps. 2 eller 3 megapixler uten autofokus er like bra som å høre musikk gjennom en pc-speaker. w610i er en typisk "1 kr mobil", om du kjøper den med et råttent dyrt abbonnement. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå