eskim0 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Har en tuner fra Canal Digital, CDC-5000 og en forsterker, Cayin 252B som jeg gjerne skulle koblet sammen. Tuneren kommer til å stå et godt stykke fra forsterker, har anslått at kablene må være rundt 6 meter. Spørsmålet er hvilke kabler jeg trenger? Scarten i tuneren er koblet til tven (en gammel CRT). Legger ved bilder av tuneren og forsterkeren bakfra. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Løsningen er vel en ny scartkabel med audiouttak og en passende lang skjøt til lydkabelen som du kobler til en linjeinngang på forsterkeren. Lenke til kommentar
eskim0 Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Ah, mulig å få denne i Norge? Endret 15. juli 2007 av eskim0 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Spør i din lokale TV-sjappe. De fleste leverandører av kabler har tilsvarende. Lenke til kommentar
eskim0 Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Fant en slik en godt gjemt i et skap, faktisk. Eneste problemet er nå at den ikke er i nærheten av å rekke frem. Jeg må altså skøyte scarten OG audioutgangene? Hvor finner jeg en slik skøyte da? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Du får en lang slik audio kabel(husker ikke om det var 6 eller 8m) for ca 30 kr på biltema Ellers har de det på de fleste el butikker(expert, elkjøp osv) Lenke til kommentar
eskim0 Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Men vil dette gå nevneverdig utover lydkvaliteten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå