Eldy Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Hei. Jeg går rett på sak. Jeg mener vi får for få svar på emnetittelene. Jeg la f.eks ut et nytt emne idag med et lett spørsmål for folk som har god greie på data. Etter 1 time hadde ca 50 stk sett på emnet, men ingen hadde svart. Hvis folk ser seg rundt er det emner med over 350stk som har sett emnet, men 1-2stk som har svart. Jeg er klar over at dere ikke kan gjøre noe med dette, men jeg ber folk om å svare på det emnestarteren spør om, det er bare så frustrerende å aldri få svar på emner.. Endret 14. juli 2007 av ela018 Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 kan jeg spørre hvilken av postene dine du referer til her? Lenke til kommentar
Eldy Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 kan jeg spørre hvilken av postene dine du referer til her? 9077584[/snapback] Mange, men ikke bare mine. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Du kan ikkje forlange å få svar på alt mogleg innanfor dine tidsfristar. Folk hjelper deg her på si eiga fritid, ubetalt og svarer på det dei vil. Dette er strengt tatt ikkje noko tilbakemelding om forumet, men putter den likevel der. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Fjernet noen useriøse innlegg, vennligst hold et snev av seriøsitet og hold dere on-topic takk Reaksjon på moderering skal gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hvor mange som leser før du får svar avhenger mye av emnetittelen. La oss si problemet er at UNIX henger seg opp under boot med feilen "sysX86 internal error". Skriver du emnet: "Hjelp, feil med pc'en" vil gjerne flere tusen klikke innom fordi de tror de kan hjelpe, men skjønner ikke bæret av unix og klikker derfor rett ut igjen. "Svar-raten" med en slik tittel er kanskj 1 av 1000 visninger. Skriver du "Unix problem - sysX86 error" i emnet, vil kun folk som faktisk vet noe om det klikke seg inn, og du vil mest sannsynlig få svar blant de første som klikker seg inn. Svar-raten er kanskje her 1 av 10 visninger. Til gjengjeld vil du altså få mange færre som klikker innom - men du får i alle fall visning fra folk som har peiling. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Jeg vil også tro dersom man har en veldig spesifik og beskrivende emnetittel, slik som Lurifaksen skriver om, vil man også trekke inn folk som kan noe om emnet som ellers ville ha hoppet over et generelt "hjelp! trøbbel med PC'en"-emnetittel. Ellers er jo forumet en fritidsaktivitet folk driver med frivillig, en slags dugnad. Det blir jo rett og slett uhøffelig (i mine øyner) om man skal kommandere eller pålegge andre brukere til å svare på tråder. Endret 17. juli 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg