Gå til innhold

Mp3 Spillere med ca 100GB

Anbefalte innlegg

Hei, vil gjerne ha med meg all musikken min på Mp3 spilleren..

Dermed trenger jeg en Mp3 spiller med ca 100GB.

Hadde egentlig holdt med 80 Gb, men iPoden har jo litt under det, så det blir litt snaut.

Er det noen som har noen forslag? Ser at Archos har en, men den ser så forferdelig billig ut...

Kvalitetsfølelse er viktig. Jeg trenger ikke video, radio og annet vissvass.. Jeg trenger plass, kvalitet og en lydutgang.

Kanskje noen som vet om iPod blir oppgradert snart? :)

Har nå en iPod Photo med 60GB.

Endret av Rs125
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjkønner ikke helt hva det er som tar så mye plass av harddisken. Hvis de allrerde vet at en harddisk på 100 gb tar kun 94-92 gb ledig plass for bruk. Så skriver de da at helle harddisken har 100 gb plass. Kunne de ikke bare gi den akkurat 100 gb plass ledig og heller hatt en harddisk på 113 gb eller noe?

Mvh Fat_Board

Lenke til kommentar

Er jo det samme som når forsterkerprodusenter oppgir 6 x 120 watt når det er langt unna realitetene. De vil få det til å høres ut som så mye plass som mulig,derfor oppgir de størrelsen i det formatet som får det til å virke som de har mer plass.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

lol, er hundre diskusjoner om det her, produsentene oppgir 1GB som 1000*1000*1000 byte. på dataen er en gigabyte 1024*1024*1024 byte

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Riktig DanielL! Hvorfor ikke ha den kapasiteten som de oppgir til å være helt riktig plass. Selvom man da må produsere større harddisker i spillernen så får i hvertfall den gb størrelsen som står på esken.

9077734[/snapback]

fordi da ville de markedsført det som 113GB harddisk spiller. ganske simpelt, produsentene gjør det som ser best ut på papiret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...