Ustedalen Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Alt for skjeft, og litt for mørkt for min smak. Lys det opp en liten smule. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Alt for skjeft, og litt for mørkt for min smak. Lys det opp en liten smule. 9073883[/snapback] Skjevt? Kameraet står i water. Kan hende det er for mørkt, jeg sitter på bærbar, ¨så sliter med å bestemme meg for lysmengden. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Liker at bildet er skjevt, virker som du har gjort det med vilje, vil tro det er for å prøve å få kirken til å virke mer majestetisk, synes det kanskje er litt for mørkt, den forsvinner nesten helt på venstre side.. alt i alt liker jeg bildet Endret 14. juli 2007 av Madusius Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Alt for skjeft, og litt for mørkt for min smak. Lys det opp en liten smule. 9073883[/snapback] Skjevt? Kameraet står i water. 9073905[/snapback] selv om motivet ikke er skeivt, så framstår det som nettopp dette pga vinkel du har tatt bildet i, det hadde blitt bedre om du tok bildet rett framanfor kyrkja. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Om kameraet står i vater eller ei, so ser kyrkja skeiv ut, kanskje grunna perspektivet. Og so vart den mørke skya i venstre del av biletet vart vel dominerande i mine auge. Endret 14. juli 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg reagerer også på den voldsomme skeivheten, som skyldes feil vinkel. Sikkert ikke din skyld, men du burde prøve noen av PS magiske triks her. Hvis ikke det funker, så synes jeg at bildet ikke holder mål. Synd, med et slik fantastisk objekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå